وی نی سی یوس دونولا – گزارشگر ارشد تلویزیون ریکورد در مورد آموزشهای دیجیتالی و رسانه های اجتماعی در افغانستان - بخش دوم

Posted on at


فلم انکس: چگونه مقاله و بلاگ نویسی جوانان را توانمند می سازد و دانش دیجیتالی شانرا در کشورهای در حال توسعه افزایش میدهد؟


دونالا: مقاله ها و بلاگ ها به ابزار مهم برای تولید موضوع برای جوانها و توانمندسازی شان تبدیل شده اند, طوریکه این را میتوان در برازیل دید. تعدادی از نویسنده ها و بلاگ نویس ها واقعا تاثیرگذار اند و بخاطر حقیقت های را که پوشش میدهند از بینندگان زیادی در شبکه های مانند  تویتر, فیس بوک و انستا گرام(Instagram)  برخوردار اند.



برونا مارگویزاین(Bruna Marquezine)  که یک هنرمند هژده ساله است نمونه خوبی از نشان توانایی رسانه های اجتماعی و دیجیتالی میباشد. حساب او در شبکه انستاگرام 1.6 ملیون پیرو دارد. تصویریکه او امروزه صبح وارد حساب خود کرد 31867 هزار پسند و 598 دیدگاه گرفته است. دوست پسرش بازیکن مشهور فوتبال نیمار(Neymar)  بیست و یک سالهاست که بیش از او ,2.6 ملیون پیرو دارد.


شما میتوانید یک عکس, متن, تصویر و یا یک داستان وارد حساب کاربردی خود کنید. بیش از این شما میتوانید در آنها چیزی بارگیری و یا بارگذاری کنید. به این, جریان آزاد معلومات میگویند.


فلم انکس: دیدگاه شما در مورد کارهای شبکه بانوان انکس و نقش آن در آموزشهای دیجیتالی در افغانستان و جنوب آسیا چیست؟



دونالا: از شروع این شبکه همیشه آنرا تعقیب کرده ام و واقعا تحت تاثیر روش انکشاف و گسترش تاثیرگذاری و ظرفیت های شما برای تغیر زندگی قرار گرفته ام. چند سال پیش این دیدگاه فقط در حد یک رویا بود. شبکه بانوان انکس یک رویاییست که به واقعیت تبدیل شده است. شما اندیشیده اید و موفق شده اید.


به آرزوی موفقیت های هرچه بیشتر شما و از راه دور از از موفقیت های شما خوشحالم .



About the author

160