تلویزیون انترنتی بانوان

Posted on at


امروز میخواهم که در مورد تلویزیون انترنتی بانوان که از فناوری شبکه فلم انکس و زنان انکس استفاده میکند صحبت کنم.


شبکه فلم انکس و سازمان سیتادن نیویورک(Citadel of NYC)  شبکه زنان انکس را بشکل یک برنامه شروع کردند, اما امروزه به اندازه ای رشد کرده است که بشکل مستقل, نهاد و اجتماع بانوان  خود ار دارد.


این یک فرصت خوبی برای ماست تا بانوان آسیای مرکزی را گرد هم جمع کنیم و این شبکه را به سرتاسر خاور میانه و آفریقا گسترش دهیم تا آنها بتوانند اندیشه ها, فرهنگ, زبانها و سنت های خود را باهم شریک سازند.



تلویزیون انترنتی بانوان انکس, بانوان را باهم مرتبط خواهد کرد و از نگاه مالی فلمسازها و بلاگ نویسان زن را حمایت خواهد کرد تا بشکل آنلاین درآمد کسب کنند


. این شبکه بانوان و کودکان در خاور میانه را با روش پرداخت در مقابل موضوع توانمد خواهد ساخت, طوریکه فلمسازها و بلاگ نویسان به اساس فعالیت خود درآمد دریافت میکنند. این تلویزیون انترنتی موضوع های متفاوت را در بخش های اقتصادی, تندرستی, سیاسی, مذهبی, تجارتی و آموزشی زنان دربر میگیرد.


تفاوت تلویزیون انترنتی زنان انکس با دیگر تلویزیون های انترنتی در اینست که درونمایه های این تلویزیون توسط کاربران و فلمسازان زن از کشورهای متفاوت ایجاد میگردد و بشکل جهانی پخش میشود.



 


این درونمایه ها شامل فلم ها و مقاله های در بخش های آموزشی, تجارتی, خبرها, داستان گویی, تفریحی, فیشن و غیره میباشند. سازمان فلم انکس اجازه شش هزار فلم با مجوز آزاد را در اختیار شبکه زنان انکس گذاشته است. ما آرزو داریم که چنین امتیازی را از دیگر سازمانها نیز بدست آوریم.



About the author

160