حقوق بانوان و آزادی بیان از طریق آموزش دیجیتالی, آموزش دیجیتالی, آموزش پایدار و امتیاز مرتبط با بازاریابی - بخش دوم

Posted on at


به اساس آنچه که در بالا توضیع دادم به این باورم که برای تمویل, انکشاف و پشتیبانی از توسعه, باید ایجادگران موضوع,  نویسندگان و گزارشگران را پاداش داد تا آنها بتوانند به کار خود ادامه دهند, سبب افزایش کیفیت گردند و امکان دسترسی به یک شهروندی واقعی و بدون محدودیت دیجیتالی با ارتباطات بدون مرز گردند.


این هدف میتواند با پیوند دادن سازمانهای آموزشی, مراکز فرهنگی و افراد به جهان مجازی میسر گردد. باید مطمئن گردیم که همه آنهاییکه کار میکنند درآمد عادلانه و آنچه شایسته آن اند کسب میکنند.



 در این بخش بانو فرشته فروغ در مورد شهروندی دیجیتالی و ارتباطات بدون مرز میگوید.


بانو رویا محبوب همکار ما در افغانستان, آسیای مرکزی و جنوبی است. ارتباطات او تمام جهان از خاور دور تا آسیای جنوب شرقی, آفریقای شمالی و کارائیب را دربر میگیرد. میتوان او را یک بازاریاب دیجیتالی که ویژه توانمندسازی بانوان, بنگاهای اجتماعی, آموزش پایدار و بشردوستی است نام برد.


او نکته ارتباط ما با دولت ها, سازمانهای آموزشی و بنگاهای خصوصی است که علاقع مند آموزش پایدار و توسعه میباشند.



روش که شبکه فلم انکس و بنیاد بانوان انکس این برنامه را اداره میکنند ساده است. ما نرم افزار آموزشی اگزمر(Examer Content Creator)  را به مردم و سازمانهای آموزشی معرفی میکنیم که دانش آموزها و دیگر افراد میتوانند در مورد دیگاهای دیگران به پژوهش بپردازند و موضوع های خود را ایجاد کنند.


کاربران و دانش آموزها به ایجادگران موضوع تبدیل میگردند که از پاداش های کوچک بهره میگیرند و در عین حال در شبکه فلم انکس و تارنمای بانوان انکس به حیث کاربران فعال ثبت میشوند و به اساس امتیاز ویژه خود, با در نظر داشت تاثیرگذاری و توانایی خود در رسانه های اجتماعی و همچنین کیفیت درونمایه های خود درآمد دیجیتالی کسب میکنند.



بدین صورت دانش آموزها و دانشجوها به یک شبکه پخش جهانی (ارتباطات بدون مرز) برای ابراز اندیشه های شان دسترسی پیدا میکنند و برای آموزش بیشتر وحمایت از خانواده های شان درآمد کسب میکنند.  


 



About the author

160