حقوق بانوان و آزادی بیان از طریق آموزش دیجیتالی, آموزش دیجیتالی, آموزش پایدار و امتیاز مرتبط با بازاریابی

Posted on at


فرصت بزرگ دیگری مرتبط با شبکه فلم انکس و بنیاد بانوان انکس توانایی کاربرد بازاریابی برای تمویل برنامه های بیشتری آموزشی در منطقه های ویژه  و یا بر اساس موضوع های ویژه میباشد.


اجازه دهید تا یک نمونه بیاورم: اگر پنج هزار دانش آموز ماهانه هرکدام شان صد دالر آمریکایی درآمد کسب کنند, این به این مفهوم است که همه دانش آموزها ماهانه 50000 دالر درآمد کسب میکنند.



برعلاوه شبکه فلم انکس و بنیاد بانوان انکس یک هزینه ده درصدی ناشی از بازاریابی را که پنج هزار دالر میشود برای کمک هزینه, تجهیز و یا پاداش به آموزگارها میپردازند.


ما دانش آموزها را با استفاده از دانش دیجیتالی مانند نرم افزار ایجاد گر اگزمر, آموزش رسانه های جهانی اجتماعی پاداش  میدهیم. ما آنها را با شبکه جهانی مجازی و ارتباطات بدون مرز آشنا میکنیم, آنها را شهروندان دیجیتالی میسازیم


. آنها را آموزش دریافت درآمد و کمک هزینه های آموزشی و کسب امتیاز ویژه برای آموزش پایدار میدهیم.


 در اینجا از دانش آموز فاطمه حیدری در مورد آموزش دیجیتالی و پایدار بشنوید.


 


  به توضیحات بانو فرشته فروغ در مورد برنامه فلم اگزمر به حیث بخشی از برنامه آموزشی که با استفاده از نرم افزار ایجادگر اگزمر در افغانستان اراده شده اند گوش کنید.


 


این نامه بانو رویا محبوب به پنج هزار دانش آموز است که به شبکه جهانی مجازی در پیوند اند و جزء از برنامه انکشافی افغان می باشند را بخوانید: توسعه برنامه توسعه وی افغان در آموزش دیجیتالی و رسانه های اجتماعی برای دانش اموزهای افغانستان.



About the author

160