پایگاه نیروهای ناتو, شمال افغانستان

Posted on at


در سال 2001 بعد از سقوط طالبان جان مایک اسپن در یک جنگ در قلعه جنگی شمال افغانستان جانش را از دست داد. سپس در این منطقه پایگاه نظامی ای تاسیس شد و نام او را در خود گرفت. هزاران سرباز از کشورهای گوناگون ناتو در این پایگاه خدمت کردند و دوره های نظامی خود را در آن گذراندند. این پایگاه شامل محل زندگی سربازان, منطقه تمرینی و مرکز های تفریح می باشد.



درجریان عملیات, ده ها سرباز ناتو از کشورهای آمریکا, آلمان, سویدن, چک, ناروی و لتوانیا جان خود را از دست دادند. اما حالا زمان برگشت به خانه فرارسیده است. سربازان ناتو در حال جمع آوری و بسته بندی ابزار مهم و جدی مانند جنگ افزارها, رایانه ها و ابزار ارتباطی اند. آنها در چند هفته آینده این پایگاه را ترک خواهند کرد و نیروهای داخلی جانشین آنها خواهند شد. 



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160