روبرت مور از سازمان آزمایشگاه رسانه انترنتی در مورد فن آوری در افغانستان میگوید.

Posted on at


آقای رابرت مور  همکار موسس, ریسس و مدیر فروش سازمان آزمایشگاه رسانه انترنتی در مورد اثرگذاری انترنت بر مردم جهان, افغانستان, آسیای مرکزی و فراتر از آن میگوید. او همچنین در مورد روش کاری و پیشنهادهایش برای کارآفرینان سراسر جهان سخن میزند.


او کار و بارش را از صنعت فیشن زنان شروع کرد اما بعدا در سال 1998 وارد تجارت آنلاین شد. آزمایشگاه رسانه انترنتی پنجمین تجارتیست که او راه اندازی میکند و ایده اش از یکی از برنامه های قدیمی  اش بنام آدیا لب میباشد.



او از کار خود لذت میبرد و میخواست که این را ادامه دهد, بهمین خاطر سازمان آزمایشگاه رسانه اجتماعی را اساسگذاری کرد تا از جهان رسانه اجتماعی منفعت گیرد. او می افزاید "من فضای را که در آن بتوان دیدگاه خود را ایجاد و مرسوم کرد و آنرا به تجارت تبدیل کرد و در صورت توان برایش بازار ایجاد کرد را دوست دارد".


این سازمان برای حل مشکلات واقعی جهان طراحی شده است طوریکه دیدگاه ها را میگیرد, تصویر سازی میکند و بعدا طرح اولیه اش را میسازد. امید بخش ترین دیدگاها بویژه در فضای انترنتی راه حل یک مشکل را در خود دارد.



یکی از موفق ترین برنامه ها آقای مور ون کوب است که سازمانها را کمک میکند که اشخاص را در داخل شبکه خود بیابند و بشناسند تا اینکه ارتباطات خود را با آنها رونق بخشند.



About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160