صلح و امنیت و آموزش پایدار در افغانستان

Posted on at


دشمنان و رقبای جانی وبه ظاهر دوست کشور عزیزمان افغانستان همیشه در تلاش این بودند تا مانع پیشرفت، آبادی، امنیت و آسایش شهروندان عزیزمان گردند و به اشکال گوناگون زهر تلخ بخل و حسادت خویش را ریخته و باعث رساندن ضرر های مالی و جانی به مردم رنج کشیده ما گردیده و میخواهند صلح و امنیت پایدار را از کشور مان ریشه کن کنند.


در پی همین شرارت ها شاهد حملات گوناگون انتحاری در ولایات مختلف افغانستان هستیم چنانچه یوم جمعه گذشته شاهد حمله خصمانه دشمنان زبون اسلام و قرآن که در لباس اسلامیت و ندانسته از احکام و قواعد اسلامی خود را مسلمان دانسته و باعث بر هم زدن زندگی آرام هموطنان و امنیت کشور مان گردیده و خواستند تا با استفاده از سپر انسانیهمشهریان عزیزمان به اهداف شوم خویش نائل آیند٬ که خوشبختانه پلان های شوم شان ناموفق باقی ماند و جز اینکه از این دنیا و خانواده شان وداع گفتند در آن دنیا نیز مرتد شناخته شده و در آتش جهنم خواهند سوخت.



حال آنکه این جانایان غافل از این اند که مردم غیور و با شهامت افغانستان با این فریب ها شجاعانه مبارزه نموده و هیچگاه شکست نخواهد خورد و روز بروز در راه ترقیو پیشرفت گام نهاده تا به قله های رفیع سعادت نائل آید.


در راستای همین پیشرفت ها شاگردان کورس فلم انکس لیسه گوهرشاد طی هفته گذشته با معرفی و کار با توییتر آشنا گردیدند و بخش های مختلف آن به معرفی گرفته شد.


در قسمت مقاله نویسی نیز بهترین مقالات را شاگردان نگاشته و به رشته تحریر درآوردند که اسامی (شیبا،شبانه،ریحانه وفرشته) بهترین مقالات را تحریر نمودند.



درین هفته لیسه گوهرشاد در یوم یکشنبه شاهد برگزاری محفلی که از طرف ریاست ترافیک هرات برگزار گردید بوده که در آن معاون ولایت هرات،قومندان صاحب امنیه، ریس معارف ولایت هرات و دیگر بزرگان حضور داشتند که در جریان این محفل جراید بیشماری که توسط شاگردان لیسه گوهرشاد تهیه گردیده بود افتتاح و در معرض دید همگان قرار گرفت.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه گوهر شاد بیگم میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/Ghouharshad/blog_post 


خاطره فاخر



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160