فلم انکس بحیث یک مجموعه تعاونی. فلم اجتماعی - بخش دوم

Posted on at


من همیشه تصور یک داستان گویی جمعی را با خود داشتم و انجامش برایم تعجب آور است. من فکر میکنم که باید یک وجه مشترک بین داستانگوها پیدا کرد و بعد به آنها اجازه دهیم که باهم برایش عنوان بیابند.


در فلم انکس صفحه ایرن پکس سبب رقابت بین فلمسازها شده است و هرقدر فلم بیشتر مورد توجه قرار گیرد پاداش بیشری خواهد گرفت. رقابت فضا را جالب میسازد و سبب فعالیت بیشتر فلم سازها میگردد و هدف نهایی ما اینست که فلم سازها درآمد بیشتری کسب کنند تا برنامه بعدی خود را شروع کنند.



در قدم نخست فلم انکس یک مجموعه از هنرمندان شامل فلمسازها, نویسنده ها, کارتونسازها, و طراحان است.


گرچه ما در ماهیت یک شبکه پخش آنلاین فلم می باشیم, اما به همان اندازه روی بلاگ نویسی و ایجاد نگارستانهای عکس توجه داریم.


ما میخواهیم که هنرمندان ما با استفاده از روشهای متفاوت تبادله دیدگاه کنند و با تمام ابزار دست داشته بر یکدیگر الهام بخش باشند.


چند هفته پیش از تعدادی از فلمسازهای خود خواستیم که تعداد از داستانهای فلم های کوتاه خود را در اختیار ما بگزارند. و اینکه چگونه یک داستان فلم را در یک بلاگ نوشت.



هدف ما از این کار اینست که ای داستانها فلم را در اختیار دانش آموزان در افغانستان بگزاریم تا از آنها الگوبرداری کنند و بتوانند فلم کوتاه خود را بسازند. ما فلم سازهای از نقاط متفاوت جهان را با دانش آموزها در افغانستان پیوند میدهیم, چون در این میان یک رابطه مشترک وجود دارد و آن داستانگویی است.



تعداد از فلمسازهای ما که در یک شهر زندگی میکنند در تولید فلم باهم همکاری دارند. من کنجکاو هستم که ببینم که آیا فلمسازهاییکه در جاها متفاوت هم زندگی میکنند آیا باهم در فلم سازی همکاری دارند؟


براساس سیستم پرداخت تازه ما همکاری فلم سازها گسترش خواهد یافت. فلم سازهای همکار میتوانند پول بیشتری بدست آورند, باهم همکاری کنند و برنامه های جدید را روی دست بگیرند.


 



About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160