زندگی با کسی- هفته آینده به بازار خواهد آمد & بعدا چی اتفاق خواهد افتاد؟ مکتب فلم سازی لندن؟

Posted on at


کار فلم تقریبا تمام شده است و من منتظر نسخه نهایی اش هستم, اما هنوز هم کمی کار باقی مانده است. از ساخت فلم و اینکه مردم تماشا اش میکنند احساس هیجان زیادی دارم. بخاطر تعداد کم کارمندها, ساخت فلم یک مرحله ای دشواری بود و فکر میکنم که در کار آینده از کارکنان ما باید قدردانی بیشتری صورت بگیرد. نمیخواهم در این مورد بیشتر معلومات بدهم, اما اگر تا حالا فلم را ندیده اید ویدیوی پایین را کلیک کنید.


بعدا برایم چی اتفاق خواهد افتاد؟ من به مدرسه فلم سازی لندن درخواستپذیرش دادم. از چند نفری که وارد این مدرسه شده اند شناخت دارم و اینکه یکی از جاهای عالی برای انجام یک کار حرفه ای در انگلیس و احتمالا در سرتاسر جهان میباشد.



در درخواست نامه باید یک نمایش نامه سه صفحه ای به همرای یک مجموعه عکس ارائه گردد و من بلاگ را که سال گذشته در مورد کامره نوشته بودم ارائه کردم. تاریخ مصاحبه من تعین شد و بلاخره رفتم, صادقانه در مورد خود صحبت کردم و بسیار خوش آیند بود.


از من در مورد نوع فلمساز که هستم و یا میخوایم باشم پرسیدند و صادقانه گفتم که فلم های رایج پرهزینه را دوست دارم, میتوانستم که بشکل نادرست تعداد از فلم های گمنام را برای شان نام ببرم, اما واقعیت امر اینست که دوست دارم کارگردان فلمهای رایج باشم. این دقیقا چیزیست که دوست دارم تماشا کنم و انجامش بدم.



بعد به من پیام دادند و قبول شدم.


خوب, بعدا چی اتفاق خواهد افتاد؟ قبول شدن گام نخست است و رفتن به مدرسه فلمسازی لندن پنجاه هزار پوند هزینه برمیدارد, این پول را نه من دارم و نه هم خانواده من. بنابراین درخواست کمک هزینه آموزش کردم و متنظرم تا پاسخش را بشنوم.


اما اگر نتوانم بروم چی؟


به تازگی خواندن کتابی را که میخوایم به تصویر بکشانم به پایان رساندم. با این کتاب از زمان مکتب (مدرسه) آشنایم و فکر میکنم که باید دلیلی وجود داشته باشد که این تا حالا با من است, به همین خاطر دوباره خواندمش. بعضی بخشها به تغیر نیاز دارد اما فکر میکنم میشود فلمی ساخت که علاقهمند دیدنش هستم.



برنامه دارم که بزودی یک قسمت کوتاه فلم را بسازم و یا شاید یک قسمت آنرا به شکل یک فلم کوتاه درآورم. در جستجوی هزینه میباشم و تلاش میکنم که فلم را با کمترین هزینه تولید گردد


هنوز گزینه های ممکن دیگری هم وجود دارند. اگر یکی پاسخ نداد به گزینه بعدی را دنبال خواهم کرد. اگر کدام کاری وجود دارد و دوست داریم انجامش دهیم اما به درهای بسته ای برمیخوریم نباید تسلیم شویم و من همین راه را ادامه میدهم.



About the author

160