زندگینامه سمیرا انصاری، یکتن از دانش آموزان صنوف آموزشی افغان سیتادل

Posted on at


سمیرا انصاری هستم در سال 1378 تولد شده ام بعد از تولدم به ایران مهاجر شدیم و به مدت 10 سالدر آنجا مسکن گزین بودیم.


مکتب را در همانجا آغاز کردم و در مکتب شاگرد اول بودم وهمیشه بخاطر درس خواندنم توصیف می شدم٬ ودر هر امتحان نمره کامل را ازآن خودمی کردمبعداز چند وقتی به وطن خود(افغاستان)بازگشتیم یعنی به هرات وبه علت این که کار پدرم به نیمروز انتقال یافت ما هم مجبور شدیم که از هرات با فامیل به نیمروز برویم در آنجا صنف 2 را فرا گرفتم.


خوشبختانه در آنجا اول نمره شدم بعد از یک سال به هرات آمدیم چون مضامین مکتب پیش رفته بود وبه درسها آشنایی زیاد نداشتم٬ متاسفانه از درجه خود بازماندم اما در امتحانات سالانه توانستم که دوباره درجه خود را بدست آورم از صنف 4 به بعد اول نمره یا که دوم نمره میشدم از این دو درجه بیشتر پایین نمی آمدم وهمیشه مادر وپدرم من را به درسهایم تشویق میکردند ومن هم اشتیاقم به درس خواندن زیاد تر میشد٬ مادر پدر فامیل ودر کل تمام خویشاوندانم مرا به درس خواندن تشویق می کردند واین تشویقها تنها عامل پیشرفتم در عرصه علم وتعلیم بود.


 


حالا صنف 10 هستم وخوشبختانه اول نمره هستم به درسهایم علاقه زیاد دارم واوقات فراقتم را یا مطالعه می کنم ویا موسیقی آرام گوش می دهم٬ ویا که قرآن شریف را می خوانم. یکی از کارهای که در زنده گی من برایم جالب بود این بود که قران شریف را در 2 هفته تمام کردم٬واین حرف را که فامیلم شنیدن بسیار خوشحال شدند. دوست دارم که در آینده طب را بخوانم ومصدر خدمت به فامیلم شوم. ویکی از آرزوهای بزرگ در زنده گیم سفرکردن به کشور های خارج مثل پاریس, دوبی وهالند را میباشد.


وحالا در کورس فلم انکس کار میکنم وبسیار خوشحال هستم بخاطریکه می توانم مقاله هایی که خودم می نویسم به تمام مردم کشورم ودوستانم به اشتراک بگذارم٬ ودر عوض اگر مورد پسند دوستانم قرار گرفت آنها مقاله هایم بپسندند وبه اشتراک بگذارند ونظر خود را ارائه میکنند. ومن هم در عوض این زحماتی که می کشم هم نمره کسب می کنم وهم پول کمائی می کنم.
 


دوست دارم در کشورم یک شخصی باشم که تماممردم مرا بشناسند وبه من احترام بگذارند.ویکی از آرزوهای دیگری که دارم این است که یک موتر از خود داشته باشم٬ وخودم درایو کنم ومادر وپدرم را به تفریح ببرم.


در کل تشکری می کنم از موسسه فیلم انکس که همچون موقعیتی را فراهم کرده تا استعداد های زیادی شکوفا گردد.وامید وارم که در کشور ما صلح پایدار باشد وانتخاباتی که در پیشرو داریم باعث آبادی در کشور ما گردد.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه گوهر شاد بیگم میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/Ghouharshad/blog_post 


سمیرا انصاری



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160