روز های سر نوشت ساز و آموزش پایدار در افغانستان

Posted on at


هموطن! اکنون که  لحظات حساس زمانی در تعیین سرنوشت و آینده کشور من و توست بیا تا صادقانه و واقع بینانه عمل کنیم، سمت گرائی، در نظر گیری قومیت، مذهب وحزب گرائی را کنار گذاشته فقط و فقط به آینده مردم ستم دیده و مظلوم خویش فکر کنیم و درین تفکر باشیم که فردا کسی را که بر میگزینیم آینده ساز این کشور و ملت خواهد شد، و آیا درایت و شایستگی اینرا دارد تا سرنوشت و اداره مملکت را به وی بسپاریم؟؟؟


پس بیاییم عادلانه قضاوت کنیم و در 24 جوزا با سهمگیری فعال در این روز سرنوشت ساز شرکت نموده و زعیم خویش را برگزینیم و از تقلب و تخطی بپرهیزیم زیرا عمری با تقلب و تخطی زیستیم نتیجه ای جز عقب ماندگی ندیدیم.



از قدیم گفته اند (کار را به کاردان بسپارید.) حال زمان اجرا و عملی نمودن این شعار رسیده تا سرنوشت این مردم رنج کشیده، فقیر و غمدیده افغان را به شخصی بسپاریم تا دیگر با شعار حکومت را اداره ننموده و به حرف هایش جامعه عمل بپوشاند.


شخصیکه درد مردم، رنج مردم و مشکلات مردم را فهمیده و در پی راه حل آن باشد. به امید اینکه در انتخاب خویش اشتباه ننموده و جای افسوسی برای خود باقی نگذاریم.



در طی همین روال درین هفته کورس فلم انکس لیسه گوهرشاد بیگم در پی فارغ شدن شاگردان دور دوم خویش ثبت نام دوره سوم خویش را آغاز نموده٬ و به تعداد62  تن شاگرد در این دوره ثبت نام نمودند و آغاز این دوره در هفته آینده بعد از ختم انتخابات خواهد بود.


و همچنان یک چانس طلایی برای شاگردان فارغ شده در نظر گرفته شده تا بتوانند همه روزه یک ساعت از تایم درسی را برای نشر مقالات شان استفاده نمایند.


لیسه گوهرشاد میزبان هزاران همشهری عزیزمان در روز انتخابات خواهد بود و بخاطر تدابیر امنیتی برای این روز سه روز آخر هفته تمامی در مکاتب کشور رخصتی عمومی اعلان گردیده است.



برای تمامی مردم عزیزمان آرزوی موفقیت نموده و سهم فعال شان را درین دوره سرنوشت ساز استدعا داریم ...


برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه گوهر شاد بیگم میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/Ghouharshad/blog_post 


خاطره فاخر



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160