راز موفقیت در زندگی

Posted on at


انسان با سعی و تلاش و پشتکار میتواند به اهداف و آرزو های خویش نائل آید، جدیت و تصمیم گیری، برنامه ریزی منظم و تایین شده و عزم و اراده راسخ نیز در شروع پیشبرد اهداف رول بارزی را ایفا میکند.


در ابتدا باید بروی تصمیمی که میگیریم مصمم و قاطع باشیم وبا در نظر گیری پستی ها و بلندی ها و موفقیت ها و ناکامی ها هدف خویش را آغاز نماییم سپس یک طرح و برنامه درست و آینده نگر را می سنجیم.


این نکته را باید از یاد نبریم که (نابرده رنج گنج میسر نمی شود) در پی هر شکست پیروزی و در پی هر ناکامی کامیابی نهفته است و با تحمل مشقت ها و سختی ها میتوان به قله های رفیع سعادت نائل آمد.



در پی همین سعی و تلاش ها سومین دور کورس فلم انکس بعد طی یک هفته رخصتی عمومی آغاز به تدریس نموده و در دو تایم جداگانه بتعداد 50 تن شاگرد را جذب و اولین جلسه درسی آنان آغاز گردیده و موضوعاتی چون معرفی و شروع کار با ویندوز، معرفی صفحه دیسکتاپ،استارت مینو چگونگی سرچ دادن پروگرامها و طریقه های خاموش نمودن کامپیوتر را فراه گرفتند٬ ولی به خاطر جریان پروسه انتخابات و تعطیلات طولانی مدت حضور شاگردان در صنف کم رنگ تر بوده ولی باز هم اکثریت در صنف اشتراک داشتند.



با چاپ اطلاعیه و نصب آن در صحن مکتب شاگردان را از پروسه ثبت نام و چانس برای شاگردان فارغ شده مطلع نمودیم و شاگردان با شوق و علاقه مندی خاص ازین چانس استقبال نموده و شروع به نشر مقالات شان نمودند.


البته اسامی مریم و فرشته متعلمین صنف یازدهم توانسته اند در مدت کم بیشترین فعالیت ها را در قسمت نوشتن و نشر مقالات شان در کورس فلم انکس پروسه قبلی با شوق و اشتیاق خاص ارائه دهند و به بلندترین نمره برسند.


وتعدادی از شاگردان نیز با نوشتن زندگینامه های شان فعالیت خویش را آشکار نمودند.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه گوهر شاد بیگم میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/Ghouharshad/blog_post


خاطره فاخر



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160