نژاد،مذهب،وادیان.زبانها در دنیا

Posted on at


در طبعیت انواع و اقسام نژاد ها ،مذاهب ، ادیان وجود دارد . که هر کدام از انسان ها از رنگ پوست ، از همدیگر فرق میشوند . رنگ پوست انسان ها تعیین کننده نژاد آنها است . در دنیا چند نژاد مشهور که عبارت اند سیاه پوستان ، سفید پوستان ، زرد پوستان میباشند .یعنی انسان ها از همین رنگ پوست را دارا میباشند .و به اثر ازدواج ها بین نژاد بعضی از رنگ ها و شکل شان فرق به وجود آمده است .

در کشور های همسایه ما چه میگذرد | فراخوان

این سه رنگ پوست تنها نشان دهنده نژاد شان نمیباشد بلکه چهره ، شکل مو ، اندازه قد نیز نشان دهنده نژاد شان است این نژاد ها هر کدام داری مذهب مختلف میباشند هر نژاد پیرو یک مذهب خاص هستند ، و همچنان ادیان زیادی بین مردم جهان وجود دارد که با ارزش ترین ادیان دین مقدس اسلام ا است . دین مقدس اسلام بر مبنای وحدانیت الهی و عدالت اجتماعی استوار میباشد .

http://www.irna.ir/fa/News/80893093/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8

دین اسلام توسط حضرت محمد (ص) که معلم جهان بشریت میباشد برای مردم تبلیغ شد . نیمی از کشور های جهان مسلمان میباشند . چهار کتاب آسمانی که از جمله ، قرآن کریم ، تورات ، انجیل ، زبور که برای حضرت محمد (ص) ، داوود (ع) ، موسی (َع) ، و عیسی (ع) نازل شده است . اکثرا مردمان جهان پیرو یکی از این ادیان میباشند و خداوند (ج) را نیز قبول دارند .پیرو ی ازچهار کتاب های آسمانی کی میباشند


قرآن کتاب آسمانی - دانستنیهای قرآنی

چون کتاب های آسمانی به نوبت یکی بعد از دیگری نازل شده است مردمانی خودش تکلم که کتاب اول را قبول نمودند پیرو همان کتاب باقی ماندن و بعد کتاب دوم نازل شده باز بعضی از مردم پیرو کتاب دوم و........به ترتیب تا آخرین کتاب که قران کریم میباشد . قرآن کریم کتابی است که توسط حضرت محمد (ص) که پیشوا و رهنمایی آن کتاب بوده است . حضرت محمد (ص) اولین و آخرین پیغمبر بوده که نسخه های قرآن کریم در مکه مکرمه برای بشریت تقدیم گردید .

دین اسلام بزرگترین ادیان در بین ادیان دیگر میباشد. همین قسم که نٰژاد ها ، مذاهب ، ادیان از هم فرق دارند زبان ها هم از همدیگر فرق دارند که هر کشور به زبان رسمی میکند . زبان های مشهوری که در بین کشور ها وجود دارد عبارت از ، عربی ، انگلیسی ، آلمانی ، روسی ، چینی، و هسپانیوی میباشد برعلاوه این زبان ها زبان های دیگری هم است که در بین هر کشور چندین زبان وجود دارد . هر قوم به زبان جداگانه ای تکلم میکنند تعداد زبان ها خیلی زیاد میباشد در بین این همه زبان ها مشهور ترین زبانی که در بین تمام ممالک قبول شده و استفاده زیاد دارد زبان انگلیسی میباشد که امروز در تمام کشور های جهان زبان انگیسی زبان بین المللی شناخته شده و از آن استفاده میشود .



About the author

royasarwari

رویا سروری از مکتب امر علی شیر نوایی

Subscribe 0
160