۵ گوشی برتر سامسونگ از نظر باتری را بشناسید!

Posted on at


samsung-logo


کمپانی سامسونگ، یکی از کمپانی‌هایی است که گوشی های زیاد و خوبی را تولید می‌کند. در ابتدای ورود سامسونگ به بازار اسمارت‌فون‌ها، گوشی‌های سامسونگ ضعف بسیار زیادی در شارژدهی باتری داشتند اما سال به سال و ماه به ماه این کمپانی کوشید تا حدی که توانسته در اسمارت‌فون‌های جدیدش این ضعف را تا حدی برطرف کند. حالا بعد از معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی نوت ۴ قصد قصد داریم ۵ گوشی برتر این کمپانی را از نظر باتری را به شما معرفی کنیم، تا شما آنها را بشناسید.


 


۱.گلکسی نوت ۴


 تست باتری نوت 4


 


گلکسی نوت ۴ محصول جدید و قدرتمند سامسونگ دارای باتری ۳۲۲۰ میلی آمپری بوده و در مجموع ۸۷ ساعت، می تواند شارژدهی داشته باشد که برای یک فبلت آن هم با مشخصات سخت افزار بسیار قدتمندی که داردآماری فوق العاده است! (بررسی فبلت گلکسی نوت ۴ را از اینجا بخوانید)


 


 


۲٫گلکسی نوت ۳


 تست باتری نوت 3


 


گلکسی نوت ۳ نسل پیشین گلکسی نوت ۴ رتبه دوم را در اختیار دارد! سامسونگ بر خلاف پرچمدارهای قبل از نوت ۳، یک باتری فوق العاده قوی ۳۲۰۰ میلی آمپری را در آن قرار داده، که با ۷۵ ساعت شارژدهی عملکرد خوب و قابل قبول دارد! (بررسی پرچمدار سابق سامسونگ، گلکسی نوت ۳ را از اینجا بخوانید)


 


 


۳٫گلکسی نوت ۳ نئو


 تست باتری نوت 3 نئو


گلکسی نوت ۳ نئو نه مثل نوت ۴ پرچمدار بوده نه مثل نوت ۳ محبوب؛ اما سامسونگ در این فبلت ۵٫۵ اینچی یک باتری قوی ۳۱۰۰ میلی‌آمپری قرار داده است که در کنار میلی‌  اکسپریا سی در سخت افزار خوبی که این گوشی دارد می‌تواند ۷۲ ساعت شارژدهی داشته باشد که برای یک گوشی میان رده، آمارخوبی به حساب می‌آید.


 


 


۴٫گلکسی اس ۵


 


 تست باتری اس 5


گلکسی اس ۵ پرچمدار حال حاضر سامسونگ و نسخه‌ی بهبود یافته گلکسی اس ۴، دارای یک باتری قوی و خوب ۲۸۰۰ میلی آمپری دارد و می تواند ۷۲ ساعت شارزدهی از خود به جا بگذارد که این عملکردی بسیار بهتر از نسخه ی قبلی این گوشی یعنی گلکسی اس ۴ است! ( بررسی تخصصی گلکسی اس ۵ را از اینجا بخوانید)


 


 


۵٫گلکسی اس ۵ مینی


 تست باتری اس 5 مینی


 


اس ۵ مینی یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است. این گوشی، دارای یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری بوده، و با توجه به سایز کوچک ۴٫۵ اینچی صفحه نمایشش می تواند ۷۲ ساعت شارژدهی داشته باشد، که با آپدیت هایی که برای این گوشی می آید عملکرد باتری بهتر هم می‌شود!


 



About the author

WAreSAAAA

abdul wares sulaimankhel student in mashal institute from Herat (AFG)D Live in herat and a member of british council school online project

Subscribe 0
160