بررسی عکسهای نمادین سری 3

Posted on at


"لویی ویتون" اسم یکی از شرکت های مشهور مد و فیشن در دنیا است. که با استفاده از افراد سرشناش و مشهور به تبلیغات کالایش میپردازد. مارک تجاری این شرکت در جهان از ارزش خاصی برخورداد بوده واز جمله بیست و نهمین مارک پرارزش دنیا محسوب میشود. در این بلاگ قصد داریم اثرات هنری جدید این شرکت را که مربوط به مد و فیشن با نمادهای سری بوده را مورد بررسی قرار دهیم.

در عکسهای زیر دقت نمایید.

تقریبا چند ماه پیش یعنی در خزان سال 2013 کمپاین شرکت "لویی ویتون" در رابطه با ماسک های ونیسی بود. در یک ویدیو تحت اسم “چشمان کاملا بسته” این شرکت مد و فیشن فرانسوی، کالاهای نمادین جدیدش را با ماسکهای جادوی ونیسی نمایش داد. (ونیس یکی از شهرهای ایتالیا به شمار میرود) در شهر ونیس هرساله رسم بر این است مهمانانی که در جشنواره حضور پیدا میکنند باید با آراستن ماسکها یا لباسهای ویژه به مهمانی حاضر شوند.

"لویی ویتون" با نشر چندین قطعه عکس خواسته آرایش هریک از مهمانان مراسم را نمایش دهد. مطلبی را میخواهم به شما عرض کنم اینست که همگی آنها پر از سمبل های نمادین مخفی ایلومناتی و MK Ultra میباشد. در عکس بالا آن شخص با وصل نمودن چشم بند یا نماد تک چشم در واقع به تبلیغ نماد مخفی پرداخته است. 

این مهمان با پوشش ماسک نمادین درحقیقت سمبل "چند هویتی یا شخصیت چندگانه" را نمایش داده است. یکی از موضوعی است که برای گروه نخبه بسیار مهم شمرده میشود. در بخش قبلی من یادآور شدم که آنها با عمل شستشوی مغزی انسانرا مجبور میکند که هویت اصلی خویش را از یاد برده و با چندین هویت ویران کننده ای دیگر دست و پنجه نرم کنند.

یکی دیگر از مهمانان با پوشش ماسک" چند هویتی یا چهر چندگانه"  این نماد ها نمایندگی از بردگانی با چهره و هویت چندگانه میکنند.

در نمادهای MK آیینه شکسته نمایندگی از تکه تکه شدن حالت روانی برده میکند. واضح است که این ماسک فقط نمایشی از آیینه شکسته است، ولی، نظر به تصویرسازی تصاویر قبلی لباسها، بصورت قطعی بیان مینماید که موضوع " چند هویتی" در حال گذر کردن است.  طوریکه در وبلاگ قبلی خود در مورد موزیک ویدیو "کیتی پیری" بحثی داشتم، آنجا نیز در مورد شکستن آیینه توسط آنشخص معلوماتی ارایه دادم. بدین معنا که قربانیان شستشوی مغزی رسانه ای آنقدر شکنجه میشوند که هویت اصلی خویش را گم میکند و با روند شستشو شخصیت آنان هویت چندگانه پیدا میکنند. به همین منظور نماد آیینه شکسته بسیار مهم تلقی میشود.

چشم بند، که توسط دستان ساخته شده است( گردانندگان مخفی). همچنان، یکی از خصوصیات بارز این مهمان نمایش" دوچهره ای" در لباسش میباشد. متوجه شدید؟ نماد دوتا سر پشت هم وصل هستند.

آنها خواسته نمایش فیشنی ارایه دهند. که یکی از چشم هارا نیز پنهان نموده است! با ادغام نمودن پیراهن شطرنجی بخوبی میفهماند که کمپاین واقعی توسط نخبگان مخفی صورت گرفته است. نماد شطرنجی نیز یکی از مشهورترین سمبل آنان میباشد. دقت شود.

پژوهشگر: جمیل (ی)

 

 



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160