4 سالی که در دانشگاه برایم گذشت!

Posted on at


خوب به یاد دارم، درست در یک روز بهاری خبر موفق شدنم در کانکور سال 88 را برایم دادند و در دانشکده مورد نظرم قبول شدم. واقعا برایم باور نکردنی بود چون در آن دور و زمان یگانه آرزویم راهیابی در دانشگاه و تحصیلات عالی بود.


بالاخره راهی دانشگاه شدم و روز اول را در دانشگاه با شور و علاقه خاصی سپری نمودم. هرگز از یادم نخواهد رفت آن روز.محیطی بیگانه اما دوست داشتنی. روز به روز با آن محیط و فضا انس گرفتم و دوستان جدیدی برای خودم پیدا نمودم که اکنون بعد از گذشت 4 سال به انتخاب دوستانم افتخار میکنم. من از لحاظ انتخاب دوست واقعا خوشبخت هستم.


سال اول را با شور و شوق خاصی به پایان رساندم و از اینکه در دانشکده مورد علاقه خودم درس میخواندم لذت میبردم.واقعا یکی از بهترین سالهای طول عمر من بودهمان سال.


 


سال اول فاکولته اقتصاد (1389)


بعد از سپری کردن تعطیلات زمستانی و اتمام موفقیت آمیزانه سال اول فاکولته در سال 1390 وارد صنف دوم دانشکده شدم و باز همان شور و علاقه در من اوج گرفت و روزهای عالی را در کنار دوستان و استادان خویش میگذراندم. شاید به جرأت برایتان بگویم که یکی از بهترین سالهای زندگی ام را در آن سال دیدم و زندگی من دچار تحولات زیادی گردید و باعث شد از حال و هوای بچگی و مکتب کاملا بیرون بیایم و خود را دریابم.به همین ترتیب سال دوم را نیز با موفقیت به اتمام رساندم و وارد سال سوم از دانشگاه شدم.



سال دوم فاکولته اقتصاد (1390)


سال سوم زندگی من را به طرز جالبی دگرگون کرد و من وارد دنیای دیگری شدم. این سال یکی از خوش یمن ترین سالهای من بود، زیرا من همراه با دوستان نزدیکم شرکت خدماتی و مشوره دهی امپریال را احداث نمودیم و تمام دانشی را که در این 3 سال کسب نموده بودیم در عرصه عمل انداختیم.


 


 این سال خود را موفق تر از سالهای دیگر پنداشتم و این همه موفقیت خود را مدیون دانشگاه و تحصیلات عالی هستم.


سال سوم را نیز در کنار دوستان خود به پایان رساندم و هر روز قدم به قدم به سال چهارم و وداع با دانشگاه نزدیک میشدم.


بالاخره بهار سال 1392 اغاز سال چهارم از دوره 4 ساله دانشگاهی من بود.


سالی عجیب اما همواره همراه با خوشی ها و از یک طرف همراه با اندوه جدایی از دوستی ها و صمیمیت های دانشگاهی.


سال چهارم برایم زیاد خوش نگذشت زیرا بیشتر درگیر کارهای بیرونی شدم و کمتر سرگرم دانشگاه بودم و این سال طوری برایم گذشت که اصلا من متوجه گذر زمان نبودم.


دیگر به روزهای دواع با دانشگاه نزدیک میشدم و خود را اماده جدایی از دانشگاه نمودم.به هر حال این دوره 4 ساله گذشت و من را با کوله باری از خاطرات به جامعه تقدیم کرد.


واقعا روزهای خوبی بود!!!


 


بیستمین دوره فراغت محصلین دانشکده اقتصاد  دانشگاه هرات سال 1392


دوستان عزیز اگر میخواهید با دنیای جدیدی آشنا شوید و خود را درست بشناسید، بهترین گزینه ورود به دانشگاه و تحصیلات عالی است.


منتظر بلاگ های بعدی من باشید!!!


"فواد فروغ"



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160