پیام تسلیت خانم مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت مجاهد خلق تقی عباسیان در لیبرتی

Posted on at


=
ساعت 0120 بامداد امروز، 27شهریور 1393 مجاهد خلق تقی عباسیان، یک مجاهد خلق در کمپ لیبرتی که از بیماری قلبی و بیماری خطرناک MND رنج می‌برد، در اثر محاصره ضدانسانی پزشکی لیبرتی و عدم دسترسی به خدمات پزشکی در کلینیک عراقی لیبرتی جان باخت. او از سه دهه پیش در صفوف مجاهدین خلق ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران و استقرار دموکراسی و حقوق‌بشر مبارزه می‌کرد.


مریم رجوی ، شهادت این مجاهد صدیق اشرفی را،... که پس از سی و پنج سال پیکار آزادی در برابر دو دیکتاتوری شاه و شیخ، سرفرازانه به جاودانه فروغها پیوست، به همه یاران مجاهدش به‌ویژه همرزمانش در زندان لیبرتی تسلیت گفت.



وی افزود: درود بر استقامت و پایداری سازش‌ناپذیر او و مجاهدان پاکباز و مقاومی که پایداری در برابر همه ابتلائات و توطئه‌ها و محاصره ضدبشری دشمن، آنها را هر روز سرشارتر و مقاومت‌تر و رهاتر می‌کند، به راستی که آنها مشعلهای آزادی و نشانه‌های راهنمای رزم و مقاومت برای رهایی از ستم آخوندی و سرمشقی برای مبارزان راه آزادی میهن هستند.


مریم رجوی شهادت 21مجاهد اشرفی در اثر محاصره پزشکی را یک صفحه سیاه شرم‌آور برای همه مدعیانی دانست که خود را نگهبان کنوانسیونهای بین‌المللی می‌نامند اما در عمل از ابتدایی‌ترین تعهدات خود سرباز می‌زنند و در کنار سرکوبگران یک مقاومت برحق قرار می‌گیرند.


وی خاتمه دادن بلادرنگ به محاصره ضدانسانی پزشکی و تمامی محدودیتهای غیرقانونی علیه افراد حفاظت‌شده در لیبرتی را یک معیار شناخته شده از سوی حقوقدان برجسته بین‌المللی، در مورد استقرار حکومت قانون و احترام به حقوق و تعهدات بین‌المللی در عراق توصیف کرد.




About the author

safatullah-bahier

Safatullah Student

Subscribe 0
160