زینت رحمان

Posted on at


Zeenat  زینت رحمان به عنوان مشاور ویژه وزیر امور خارجه کری در مسائل مربوط به جوانان جهانی و مدیر دفتر امور جوانان جهانی  او، دفتر عمل به عنوان یک ارتباط میان سیاست و عمل، ترکیب صدای جوانان به بحث های مهم است که شکل امور جهانی کمک کند. از طریق انواع مکانیزم، از جمله همکاری بخش خصوصی و همکاری با یک شبکه گسترده از بیش از 50 شورای جوانان در سراسر جهان، دفتر مسائل جوانان را تقویت و پشتیبانی از راه حل های جوانان هدایت می شود به بسیاری از مشکلات اغلب با فشار دادن جهان است.

دفتر امور جوانان جهان دارای سه هدف اصلی است: (1) توانمند سازی جوانان به عنوان فعالان اقتصادی و مدنی از طریق برنامه ها و سیاست های ایالات متحده، (2) تشویق دولت برای پاسخ به مسائل جوانان از طریق دیپلماسی ایالات متحده، و (3) به طور مستقیم ارتباط با جوان مردم در سراسر جهان برای الهام بخشیدن به تغییر مثبت.

پیش از این انتصاب، مشاور ویژه رحمان به عنوان جانشین مدیر مرکز مشارکت-ایمان بر و محله در آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی خدمت کرده است. در این نقش، او به رهبری تلاش های تعامل خارجی با سازمان های مختلف بر اساس ایمان و جامعه برای جلب حمایت برای اولویت های USAID. این اولویت ها شامل خوراک، رئیس جمهور باراک اوباما طرح امنیت غذایی آینده، کودک بقا کمپین و تلاش برای مقابله با خشکسالی و قحطی در شاخ آفریقا (2011). او همچنین از نزدیک با دفتر کاخ سفید از ادیان و مشارکت محله کار می کرد برای گسترش همکاری با گروه های مذهبی بر اساس و غیر انتفاعی در سراسر ایالات متحده است.

قبل از خدمت در دولت او، او مدیر سیاست در ادیان مرکز جوانان، که در آن او از نزدیک با کاخ سفید و سازمان های مختلف دولت فدرال به منظور پیشبرد برنامه های مربوط به جوانان، هویت دینی، تعامل ادیان و خدمات بین ادیان مشغول به کار شد. در طول زندگی حرفه ای او، او برنامه های بین المللی جوانان در بیش از دوازده کشور ساخته شده است و موفق، مسافرت به خارج از کشور در مورد اهمیت رهبری جوانان در ترویج مشارکت مدنی و هماهنگی بین جوامع مختلف صحبت می کنند.

ویژه مشاور رحمان عضو مدت از شورای روابط خارجی، عضو آتلانتیک شبکه 2020 شورای بریتانیا، و عضو امنیت ملی ترومن است. او مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات شرق میانه از دانشگاه شیکاگو، که در آن کار پایان نامه خود را در هویت دینی جوانان در قرن 21 متمرکز شده است دریافت کرد. او B.A. دریافت در روانشناسی از دانشگاه ایلینویز.



About the author

safatullah-bahier

Safatullah Student

Subscribe 0
160