تاثیرگذاری در وب

Posted on at

This post is also available in:

This is the Dari/Persian translation of a previously posted blog called Influence on the Web.

 

آیا میدانید که تا چی اندازه در وب تاثیر گذار هستید؟ یا در چی موضوعاتی تاثیرگذار هستید؟ BuzzScore فیلم انکس میزان نفوذ شما را اندازه میکند و به شما میگوید که در چی بخشهای مردم مطالب شما را به اشتراک میگذارند.

در حالی که نمره اشتراک گذاری شما نشان دهنده میزان به اشتراک گذاری مطالب خود تان در شبکه های اجتماعی است، نمره تاثیرگذاری شما میزان به اشتراک گذاری و بحث در مورد مطالب شما از سوی دیگر مردم میباشد. به عنوان مثال بدون اینکه شما بدانید یک طرفدار، پیرو، و یا حامی ممکن است لینک فیلم شما را در صفحه فیس بوک یا توییتر خود به اشتراک بگذارد. این عمل به اشتراک گذاری با نام مستعار buzz شما را گسترش داده و نمره تاثیرگذاری شما را بالاترمیبرد.

دوستان و پیروان خود را در به اشتراک گذاشتن مطالب خود در شبکه های اجتماعی تشویق نمائید. ارسال مطالب بروی صفحات شخصی برای کسانی که که در حال حاضر کار های شما را تعقیب میکنند مناسب میباشد، ولی اگر توجه بیشتری میخواهید، می توانید با فرستادن ایمیل مورد کار خود اپدیت کنید، درخواست تایید کنید، از دوستان خویش جویا شوید که اگر بخواهند در مورد کار شما در صفحات شخصی خویش یاد کنند، و غیره. اگر مطالب شما در مورد دیگران صحبت کند، آنها علاقه مند به اشتراک گذاری آن میشوند!



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160