فیلمسازی در فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

فیلم انکس فیلمسازان را براساس درآمد تولید شده از تبلیغات در تلویزیون انترنتی شان مزد میدهد. درآمدها بر اساس یک سیستم نمره دهی میباشد، که فیلم انکس آنرا BuzzScore  مینامد، این سیستم میزان نفوذ و توانایی تعامل مخاطبان با ابزار رسانه های اجتماعی را در شما محاسبه میکند.

فیلم انکس از تمام فیلم های حرفه ای که توسط مطلب سازان ساخته میشود استقبال مینماید. منظور ما از حرفه ای بودن خلاف فیلم های است که توسط یک کاربر عادی ساخته میشود. تیم برنامه نویسان ما تمام فیلم های ارائه شده را بررسی میکنند. اگرچه ما یک منتقد تمام عیار نیستیم، اما فیلم های را میپسندیم که دارای ثبت خوب، ویرایش عالی و فیلم نامه اعلی باشند. کریدت یک فاکتور حتمی میباشد. پوسترهای اصلی و خلاصه های خوب باعث ایجاد پروفایل قوی و جالب برای یک فیلم میشود.

از آنجائیکه طول فیلم مهم است، ما تمام فیلم های کوتاه و ویژه را میپذیریم. علاوه بر فیلم های کامل، ما مصاحبه ها، تریلرها، بازیهای فکری، و صحنه های انتخابی را نیز استقبال میکنیم. فیلمسازان که به دنبال توزیع کارهای تئاتر و یا ارسال فیلم به جشنواره هستند لازم نیست که فیلم کامل را آپلود نمایند، بلکه می توانند مطالب کوتاه تبلیغاتی را برای ایجاد انجمن و آگاهی در باره این فیلم اپلود کنند. استراتژی های تبلیغاتی خوب قبل از بیرون شدن فیلم بصورت آنلاین و یا در تئاتر می تواند استقبال باور نکردنی و درآمد قابل توجهی تولید کند.

از نظر کیفیت، ما توصیه میکنیم که اپلودهای شما با کیفیت 720p HD باشد تا ما بتوانیم آنها را با وضوع بالا و پائین نمایش دهیم.

اگر شما مطلب ساز نیستید و مطالب اصلی برای آپلود ندارید، می توانید با مراجعه به بانک فیلم باز ما ویدئوها را به تلویزیون انترنتی خود اضافه کنید. بانک فیلم باز ما هزاران فیلم اجتماعی و عوام را ارائه میکند، از جمله بهترین آثار کلاسیک از امثال چاپلین و هیچکاک، و همچنین فیلم های فیلمسازان در حال ظهور که دارای اسناد سهم یکسان هستند و دیگران. همچنان، اگر شما طرفدار کار فیلمسازان هستید، می توانید از آنها اجازه بخواهید تا فیلمهای شان را به کانال خویش اضافه کنید.

پس از اپلود فیلم خویش در فیلم انکس، در صورتیکه تمایل دارید فیلم شما جز فیلم های برگزیده فیلم انکس قرار گیرد میتوانید با تیم ما از طریق info@filmannex.com در تماس شوید. اینکار مطلب شما را در معرض دید بیشتر قرار میدهد و کمک میکند که درآمد خود را افزایش می دهید. علاوه بر این، به اشتراک گذاری لینک فیلم در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و Google+ را فراموش نکنید. شبکه ای شدن منجر به افزایش درآمد و پیشرفت بهتر میشود.

 

برای معلومات بیشتر درباره به اشتراک گذاری به این قسمت مراجعه کنید.

 



About the author

HerayFarzan

I am a founding partner of Afghan Citadel Software Company (ACSC). I graduated from Enqalab High School of Herat in 2007 and was admitted to computer science faculty of Herat University in 2008. I graduated from computer science faculty of Herat University in 2011. Currently, I am studying my Masters…

Subscribe 0
160