مردان افغان برای تحکیم اقتصاد افغانستان و رشد تولید ناخالص داخلی به زنان افغانستان نیاز دارند

Posted on at

This post is also available in:

جوامع سنتی مانند افغانستان توسط هزاران سال از تاریخ شکل گرفته است. تفاوت های فرهنگی وارد شده از فرهنگ های دیگر به عنوان یک به نظر می رسد، اما فرصت واقعی افغانستان و آسیای مرکزی تنوع آن در دنیای واقعی و آنلاین است.


تنوع فرهنگی و دیجیتال به کارآفرینان افغانستان اجازه می دهد شرکت های مانند افغان سیتادل را ایجاد کنند و این شرکتهای در پلان های خود بسیار موفق باشند چرا که ظهور این شرکتها در بازارهای اقتصادی اروپا و ایالات متحده آمریکا باحضور غول های مانند گوگل، فیس بوک و یوتیوب که فعالیت رسانه های دیجیتال و اجتماعی را انحصار کرده اند غیر ممکن است.



سیستم تعلیمی و اقتصاد افغانستان با سرعت بسیار بالا در حال حرکت است. این موضوع بالای میزان عمر که در 12 ماه گذشته از 44 به 49 افزایش یافت تاثیر میگذارد. سن متوسط 18 ساله معادل 36 ساله در ایالات متحده آمریکا و 37 ساله در اروپا افغانستان را به عنوان یک پتانسیل رشد باور نکردنی نموده است.


شرکت افغانستان به تکنولوژی معلوماتی، رسانه های اجتماعی و دیجیتال نیاز دارند. فعالیتهای اصلی در زراعت، ساخت و ساز، معدن، مواد اولیه، به حضور رسانه های دیجیتال و آنلاین نیاز دارند. مهم نیست اگر پروژه مربوط به ساخت و ساز شاهراه و یا یک معدن باشد، در هر صورت نقش اساسی رسانه های دیجیتال بالای سرمایه گذاران تاثیر کرده و به تاجران افغانستان اجازه گسترش فرصت ها را میدهد.


اساس موفقیت در تعلیم و تربیه است، و به همین دلیل است که ما در حال ساخت و ساز مکاتب و صنف های کامپیوتر در هرات افغانستان هستیم، تا دانش آموزان جوان بتوانند رهبران رسانه های اجتماعی و دیجیتال شوند. در اینجا نقش زنان نیز در اقتصاد افغانستان و جهان واضح میشود. زنان افغان مهارت های بالای در ارتباطات داشته و بهترین مدیران رسانه های دیجیتال برای شرکت ها و موسسات هستند.


 


در جامعه افغانستان، عمدتا مردها در کسب و کار حضور دارند طوری که در این کسب و کار نقش تکنولوژی معلوماتی و رسانه های اجتماعی و دیجیتال بسیار کمرنگ است، در موفقیت شرکت ها سهم زنان بسیار مهم است و این حضور در شرکتها به نفع مرد و زن است. مردان افغان برای تحکیم حضور شرکت خود بصورت آنلاین، میزبانی فایل های، مدیریت مطالب، مذاکره در باره استراتژی های تبلیغاتی و جمع آوری اطلاعات دموگرافیک به زنان افغان نیاز دارند.


رسانه های اجتماعی و دیجیتال به مانند مواد سوخت در توانمندسازی زنان افغانستان هستند، و توانمندسازی زنان افغانستان مانند مواد سوخت به اقتصاد افغانستان و نظام آموزشی پایدار این کشور میباشد.



About the author

HerayFarzan

I am a founding partner of Afghan Citadel Software Company (ACSC). I graduated from Enqalab High School of Herat in 2007 and was admitted to computer science faculty of Herat University in 2008. I graduated from computer science faculty of Herat University in 2011. Currently, I am studying my Masters…

Subscribe 0
160