آزادی سرباز آمریکایی 60

Posted on at


گروهبال برگدال یک افسر نظامی آمریکا که توسط طالبان اسیر شده بود پشنج سال پیش بلاخرره با پنج فرمانده ارشد این گروه تعویض شد. حالا این گروهبان ایمن است و تحت پوشش دولت آمریکا قرار دارد. در این ویدیو رئیس جمهور اباما با پدر و مادر او یکجاه ایستاده است و در مورد پسرشان صحبت میکند. او در ضمن سخنرانی خود آزادی این گروهبان برگدال را به همه آمریکایی ها تبریک میگوید. در بخشی از سخنرانی اش او اضافه میکند که گروهبان برگدال روزهای خوشی و تولد زیادی را با دوستان خود از دست داد که همه ما بشکل ساده از آنها لذت میبریم. اما زمانیکه او اسیر شد هرگز فراموش نگردید.



پدر و مادر او در مورد او می اندیشیدند و برایش دعا میکردند هر روز طوریکه خواهد او ، اسکای، برایش چنین میکرد.نخستین اولویت ایالات متحده آمریکا پیدا کردن او بود تا اینکه او را به خانواده اش پیوند دهد. مردم آمریکا او را هرگز فراموش نکردند و متعهد اند تا تمام زندانیان خود را به خانه برگردانند. سپس مادر و پدر او از تمام کسانیکه برای نجات او تلاش کردند قدردانی به عمل آوردند.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160