نویسندگان حرفه ای و فیلمسازان برای رسانه های اجتماعی و هدف استراتژی های بازاریابی

Posted on at


مفاهیم مختلف در جهان وجود دارد. به طور سنتی، آن را توسط مرزهای جغرافیایی تعریف شده است. مفهوم دیگری آن را می بیند به عنوان شبکه جهانی وب گسترده ای تعریف شده توسط IP و نامهای دومين است. که یک دید گسترده تر با فرصت بیشتر و بدون محدودیت است.

دنیای فوری من شامل لیست کوتاهی از مردم که من را در برنامه روزانه یا ساعتی با آن ارتباط برقرار  ميكنم   . این همان چیزی است که من را هر روز  الهام مي بخشد و تعریف رهبری من است. بعضی از شرکای من هستند، برخی از شبکه های آگهی  كه با ما كار ميكنند، برخی از توسعه دهندگان نرم افزار، و در عين زمان، غریبه ها يا بيگانه ها ي که از استراتژی های بازاریابی در تنگنای بوجود می آیند. هر شخص یا شرکت می تواند دایره خود را از مردم تعریف کند فیلم انكس است كه همان مسير را تعقيب ميكند.

Eren Gulfidan شخص ارتباطي  فیلمسازان حرفه ای است .

تایلر Trimbath شخص ارطباتي  نویسندگان و تحلیلگران است.

مایک سویینی شخص ارطباتي  مشتریان شرکت های بزرگ است.

رویا محبوب شخص ارطباتي  به افغانستان ، آسیای مرکزی و جنوب آسیا نویسندگان، فیلمسازان، توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان IT است.




شکل دادن به کسانی که روابط مستقیم و موثر با فیلمسازان متعدد، توسعه دهندگان نرم افزار یا نویسندگان،يك  کلید موفقیت است. هر یک از این افراد باید اعتماد به کار بر روی برنامه خود و ارائه بهترین مطالب مربوط به مهارت های خود را داشته باشد.. بعضی از آنها در سیاست بسيار وارد استند،و بعضي  در بررسی فیلم و یا استراتژی های رسانه های اجتماعی مهارت دارند. هر فرد باید خود را برای بهترین کیفیت و كميت  كاري خود بايد به رسمیت شناخته شود.

آيا ما ميتوانيم 5-10 رهبران متفكر را در هر كتگوري تحويل دهيم؟ آيا ميتوانيم به مردم خود اعتماد كنيم؟



میکرو مدیریت یک اشتباه است. ما باید از آن و جلوگیری كنيم و بر روی پوسته پوسته شدن این فرآیند  را به سطح بعدی، به طوری که، در افغانستان، 20،000 کودکان امروز تا 200،000 فردا می توانند شبکه جهانی وب را فهرست، دسترسی به دانش پژوهی های خرد و فرصت های شغلی از طریق فیلم فیلم انكس، مطبوعات انكس پلت فرم وبلاگ، و دیگر شرکت ها و موسسات تمركز كنيم.


 


علی رضا محبوب 



About the author

alimahboob

Ali Reza Mehrban is from Afghanistan.He was born and lived in Iran with his family,and they return back into Afghanistan in 2002.Ali graduated from Tajrobawi High school of Herat-Afghanistan.Now he is bachelor of Software Engineering from Computer science of Kabul University.He has been working as project coordinator of Afghan Citadel…

Subscribe 0
160