چگونه یک کانال درتلویزیون های وب ایجاد کرده و ویدئوهای دامنه عمومی را به آن اضافه کنیم

Posted on at

This post is also available in:

.شبکه تلوزیونی شما در فیلم انکس (که به صورت رایگان در صورت ثبت نام به شما داده میشود) از طریق تبلیغات آنلاین درآمد زایی میکند. هر اندازه که شما آن را بهتر مدیریت و به روز سازی کنید، به همان اندازه نیز درآمد زایی میکنید.

قسمت پایین چندین نکته در مورد اینکه چگونه میتوانید کانال ها را به شبکه تلوزیونی خود اضافه کنید و ویدئوهایی با دامنه عمومی و یا از سایر فیلمسازان را داشته باشید بحث میکند. ویدئوها با دامنه عمومی در کتابخانه فیلم عمومی ما قرار دارند و به کانال تلوزیونی شما اجازه میدهند تا بتوانید درآمد زایی داشته باشید هر چند اگر ویدئو های محدود داشته باشید



چگونه یک کانال در یک شبکه تلوزیونی بسازیم:
اول: وارد پروفایل خود شوید
دوم: از منوی کشویی در سمت راست بالای صفحه اصلی، بر روی 'مدیریت شبکه تلوزیونی ' کلیک کنید.
سوم: با کلیک بر روی  'اضافه کردن یک کانال ' دکمه آبی رنگ در سمت چپ، یک نام برای کانال را وارد کنید، کمی توضیحات و سپس آنرا ثبت کنید.
چهارم: برای اضافه کردن ویدئو به این کانال، بر روی نام آن در سمت چپ که فهرستی از تمام کانال ها میباشد کلیک کنید. ابتدا درفیلم های کانال جعبه سمت چپ گفته میشود که  'هیچ فیلمی اختصاص داده نشده ' در جعبه سمت راست 'فیلم های شما' شما میتوانید تمام ویدئوهای موجود برای شبکه تلوزیونی تان را پیدا کنید، بر روی ویدئوهایی که میخواهید به کانال تان اضافه کنید کلیک کنید. آنها در جعبه سمت چپی ظاهر خواهند شد. حالا شما آنها را در کانال خود دارید.



   
چگونه ویدئو ها را از کتابخانه آنلاین انتخاب کرده و آنها را در یک کانال قرار دهیم:
اول: کتابخانه فیلم آزاد را در اینجا باز کنید


http://www.filmannex.com/movies/channel/marketplace/most-recent


دوم: بر روی فیلمی که میخواهید به کانال تان اضافه کنید کلیک کنید
سوم: بر روی دکمه ای در سمت راست صفحه به نام 'این فیلم را به شبکه تلوزیونی من اضافه کنید' کلیک کنید. شما به صفحه اداری شبکه تلوزیونی خود ارجاع داده میشوید و یک پیام میبینید، عملیات موفقیت آمیز! شما حالا میتوانید که ویدئو را در شبکه تلوزیونی تان داشته باشید.
چهارم: اگر شما بیشتر از یک کانال تلوزیونی دارید، ویدئویی را که میخواهید انتخاب کنید و با کلیک کردن بر روی نام کانال مورد نظر فیلم انتخاب شده باید در جعبه سمت راست که' فیلم های شما' نام دارد باشد. بر روی آن کلیک کنید بنابراین فیلم در جعبه سمت چپ 'فیلم های کانال' قرار گرفته است. فیلم حالا در کانال انتخاب شده قرار دارد



چگونه یک فیلم با دامنه غیر عمومی را به کانال تان اضافه  کنید

اول: فیلمی را که میخواهید به کانال تان اضافه کنید پیدا کنید
دوم: بر روی 'اضافه نمودن این فیلم به شبکه تلوزیونی من' که در سمت راست صفحه شما قرار دارد کلیک کنید. درخواست شما به فیملساز مورد نظر از طریق سیستم پیام رسانی فیلم انکس میرسد.
سوم: به شما اطلاع داده خواهد شد زمانی که فیلمساز  درخواست شما را تایید کند. شما میتوانید ایمیل یا صندوق پیام فیلم انکس خود را برای آگاهی از درخواستتان چک کنید.
چهارم: ویدئوی تایید شده به جعبه 'فیلم های شما' در مدیریت شبکه تلوزیونی تان اضافه میگردد.




فیلم انکس یک پلت فرم حرفه ای ویدئویی میباشد. اینجا بر روی کیفیت محتویات  و ویدئوهای حرفه ای ساخته شده تمرکز میشود تا بتواند برای کاربر هایش در سطح کیفی بالا سرگرمی هایی مانند پیدا کردن ویدئو از کتابخانه باز آن را فراهم سازد. این محتویات همچنان توقعات و نیازمندیهای سطح بالای تبلیغاتی را نیز در نظر میگیرد.


شما میتوانید ویرایش انگلیس این بلاگ را نیز مطالعه کنید



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160