بازیابی شبکه فیلم آنلاین فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

 



 


هرزمانیکه در مورد شبکه فیلم آنلاین فیلم انکس صحبت میکنم,همیشه میگم که انمیشن قویترین ژانر در سیستم ماست.اما فکر میکنم باید تجدید نظر کنم.طوریکه فلم های جدید در پایگاه  را جستجو میکردم, به یک فیلم ساز از دانشگاه استافورد شایر(Staffordshire University) برخوردم و تحت تاثیر فیلم هایش قرار گرفتم. دیدن فیلم های 15-20 دقیقه ای برخلاف قسمت های کوتاه 5 دقیقه ای  را که میدیدم برایم طراوت بخش بود.دلیلش اینست که مردم در انترنت به فیلمهای بیش از 4-5 دقیقه توجه نمیکنند. اما شاید بتوان این حالت را با ارائه محصولات مهیج که با کیفیت بلند ساخته شده اند تغیر داد.بلاخره آیا ما همیشه با داستانهایکه در ذهن ما  اند به عقب بر نمیگردیم ؟ این به ما آیا ارزشی دارد؟ یک ویدیوی بسیار جالب و خوب 4 دقیقه را تماشا میکنیم و تا مدتی در موردش حرف میزنیم.شاید این برای مدتی در ذهن ما باشد, اما بعدا فراموش خواهد شد.درحالیکه یک فیلم کوتاه که چندان هم کوتاه نیست , یک داستان خوب را روایت میکند و ذهنن نشین ما میشود میتواند برای مدت زیادی در ذهن ما باقی بماند.


 


 



این واقعیت حالتی است که من زمانیکه دو فیلم نان ساجی(Pancake)  و قلب چوبی(wooden Heart)    با اجرای عالی و داستاهای جالب اثر جان وایت (Jon White) را دیدم احساس کردم. نمی خواهم زیاد احساساتی حرف بزنم اما این فلم ها برای من مانند افق تازه ای بودند که پنجره جدیدی مقابل ذهنم گشودند. بدین صورت من تصمیم گرفتم که قطعه فیلم های با اندازه بزرگتر را برای شبکه ارائه آنلان فیلم ویبگاه فیلم انکس پیگیری کنم و آنها را به شکل مکرر برجسته بسازم.جان وایت و زیادتر فیلم های او جزعی از ایرنز پیکس(Eren’s Picks)  اند و شما به زودی شاهد اثرهای گران بهاتری از او خواهی بود.


دانشگاه استافوردشایر(Staffordshire University) نام نا آشنای برای ما نیست.تعداد زیاد از فیلم سازان فیلم انکس در این مکتب دانش آموخته اند و فیلم های عالی ساخته اند.درحقیقت تعداد شان مانند مارک کازوسکی, سورچا آنجلین, آمی هیل و اندی پارکر کسانیکه صفحه (web tv) شان بطور انفرادی 10 تا 20 هزار دالر کسب کرده است فعال ترین فیلم سازان ما اند که در بخش ایرن پیکس در صفحه اصلی ما قرار دارند.داشتن همه این فیلم سازان در پایگاه انترنتی ما که باهم فیلم سازی را آموخته اند, همبستگی در کنار فیلم سازی را نشان میدهد و بیان کننده این که چگونه در زمان رسانه اجتماعی هنوزهم قول با ارزش است میباشد. و همه اینها در واقع برای دیدن نتایج است.طوریکه فیلم سازان با فیلم انکس درآمد ثابت بدست می آورند به دیگران نیز چنین توصیه میکنند.انجام دادنش بسیار آسان است.


این هفته هفته ای امیدبخشی بود, که تماس با اشخاص خارق العاده ای شامل گایلی نیچالس (Gayle Nachlis )از زنها در فلم          ( Women in Film),دبرا زمرمان (Debra Zimmerman ) از  زنهای فلمساز( Women Make Movies),زینب سالبی Zainab Salbi) )  از زنها برای زنها Women for Women) ) برای مصاحبه و معرفی شان با سیستم جدید مان  ومنز انکس (women’s annex)  را در خود گنجانده است.علاوه بر این, مقاله من راجعب توانمند سازی زنها در ویبگاه takepart.com چاپ شد.از همه مهم تر من طوری احساس میکنم که من فیلم انکس را این هفته باز یافتم, و این احساس بسیار خوبی است.



About the author

mahjabinmohammadi

Mahjabin Mohammadee was born in Iran. she studied her high school in Iran. Her family return back to Afghanistan during the fall of taliban 6 years ago. She is studying English in Herat Bastan Institute. Mahjabin has interest to reading novel books and cooking.

Subscribe 0
160