بازی روز جمعه

Posted on at


بنده زین الدین شریفی بازیکن تیم فوتبال استقلال کابل هستم  که در مورد اتفاقاتی که در جریان تمرینات و مسابقه ئی که در هفته جاری از تاریخ 16 فبروری تا 22 فبروری سال 2013 برای  ما  اتفاق افتاده برایتان معلوماتی را ارائه مینمایم.


در این هفته ما سه جلسه تمرینی داشتیم که در اولین جلسه آن بنا به نظر مربی  با تمرین فیزیک کار خود را شروع کردیم  و در آخر تمرین بمدت 30 دقیقه به بازی در جمنازیوم پرداختیم . در این جلسه  تمرینی بچه ها از روحیه خوبی برخوردار بودند .


جلسه دوم تمرین بتاریخ 18 فبروری با تمرین شوت و کار با توپ آغاز شد که شوت از دو جناح و حرکت با توپ در دستور کار قرار گرفت که بسیار نشاط آور بود و حالت رقابتی را بین بچه ها بوجود آورد چون هر بازیکن میخواست گول بیشتری بزند.



جلسه سوم تمرین بتاریخ 20 فبروری با حضور اکثر بازیکنان شروع  شد که در همان اول تمرین اعلام گردید که بروز جمعه 22 فبروری مسابقه ئی دوستانه با تیم منتخب کابل خواهیم داشت . و این مسابقه درجمنازیوم امید سبز در شهرک حاجی نبی برگزار میشود. سپس بازیکنان مطابق به هدایت ترینر به گرمکاری شروع کردند و پس از آن به کارهای تاکتیکی , پرسینگ , حرکت بدون توپ و جابجائی و انتقال بازی به سمت های مختلف زمین پرداختند.


بلاخره روز مسابقه فرا رسید و بازی در حالتی شروع شد که ما در همان دقایق اول بازی به یک گول زودهنگام رسیدیم. بازی بسیار سنگین و خوبی بود چون بهترین های شهر کابل در این بازی در قالب دو تیم روبروی همدیگر قرار گرفته بودند . دراین بازی محبوب "عزیزی" بازیکن جوان و خوب ما مریض بود و کمی خسته نشان میداد.  ولی بقیه دارای آماده گی کامل بودند این مسابقه با فراز و نشیب های زیادی روبرو بود ما توانستیم به گول دوم خویش دست یابیم . بعد از لحظاتی تیم مقابل توانست روی اشتباه دروازه بان ما به گول اول خود دست یابد اما با تلاش بچه ها ما به گول سوم دست یافتیم و بلاخره در ختم وقت قانونی بازی ما با نتیجه 7 مقابل 3 برنده مسابقه شدیم.


در این بازی مربی از بازیکنان ذخیره خویش هم استفاده نمود تا آنها را محک بزند . بعد از اتمام بازی تماشاگران به افتخار تیم شان استقلال به کف زدن و تشویق ما پرداختند . و بعد از آن رئیس کلپ استقلال برای تشویق بازیکنان همه را به صرف نان چاشت به رستورانت دعوت نمودند. روز بسیار دل انگیز و نشاط آوری بود.



About the author

sharife

I am palyer of Esteqlal Football clup .

Subscribe 0
160