فعالیت های ورزشی این هفته

Posted on at


امروزدوشنبه ۱۲ مارچ میباشد که من از دامان مریضی رها شده وکمی بهتر شده ام و میتوانم به تمرین بروم . من به علت سرماخوردگی شدید و دندان درد نتوانستم در دو جلسه  قبلی تمرین تیم حاضر شوم .

مثل همیشه آقای عبدالرزاق با موتر تونس خویش  دنبال ما آمدند و بیشتر بازیکنان را  به  جمنازیوم بردند.   آقای عبدالرزاق هم ترینر تیم هستند.

امروز تا دیگر بازیکنان لباس هایشان را عوض میکردند ماها  که  زودتر لباس هایمان را پوشیده بودیم به چهار دو پرداختیم. این کار نوعی بازی و سرگرمی قبل از اجرای تمرینات صقیل و منظم میباشد.

 بعد از آنکه همه بچه ها لباس های ورزشی خود را پوشیدند همگی بنا به هدایت  ترینر مصروف گرمکاری شدیم.اول بمدت ۶ دقیقه دویدیم سپس بمدت ۳ دقیقه کارهای کششی را انجام دادیم تا عضلات ما باز شود. بعد به کارهای ترکیبی ۲ نفره بمدت ۱۰ دقیقه پرداختیم تا خوب گرم شدیم. بعد از آن به حرکات ترکیبی چندنفره بمدت ۳۰ دقیقه پرداختیم که خیلی جالب بود و سپس به هدایت ترینر به چند تیم چند نفره بنا به انتخاب شان تقسیم شدیم و شروع به بازی نمودیم . تیم استقلال   بازی های خوبی را انجام  داد و از آنجاییکه رقابت بین بازیکنان بسیار زیاد بود ما تلاش بسیار زیادی کردیم تا از همه برتر شویم و به مقام اول دست یابیم.                     

در این بازی همه چیز نورمال بود غیر از خشن بازی کردن ایمل افغان که با دست خویش لب محبوب را صدمه زد و باعث آسیب جزیی ایشان شد . تمرین در وقت قانونی ما در جمنازیوم بعد از سردکاری بازیکنان توسط ترینر به اتمام رسید و ما به استراحتگاه خویش که توسط رییس تیم آقای انجینر ابراهیم محبوب فراهم شده است بازگشتیم.

 توسط : زید الدین شریفی 

 

 

 

 



About the author

sharife

I am palyer of Esteqlal Football clup .

Subscribe 0
160