طرز فکر هدفمند,تهیه مطالب و استراتژی رسانه های اجتماعی

Posted on at

This post is also available in:

تیم کاری به مانند سمنتی است که مغزهای مبتکر را به هم متصل نگه میدارد. کاری که با همکاری افراد مختلف انجام شود و هر کدام مسئولیت یک بخش از کار را دارند, اما در نهایت همگی به دنبال موثریت بیشتر کار هستند. تیم کاری ارزشهای کار گروهی را خلاصه میکند. و به جمع بندی افکار گروه سرعت میبخشد , اگر دو فکر بهتر از یکی باشند و افکار عالی به اندیشه ای هم جهت داشته باشند, تیم کاری موتوری است که دنیا را به حرکت وامیدارد. این فقط بازی در میامی نیست : تیم کاری در اطراف ما می باشد و ما آن را بخاطر نمی آوریم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در مورد آن فکر کنید. از زمانی که ما بیدار شده ایم و به خواب رفته ایم , اطراف ما را محصولات تیم کاری احاطه نموده است. فرنیچری که در آپارتمان ماست, برقی که داریم, وقتی دوش میگیریم, غذایی که میخوریم, لباسی که میپوشیم, موسیقی که در تلفن های هوشمند ماست, ترانسپورتیشنی که از آن استفاده میکنیم, حتی سرگرمی هایی که انجام میدهیم : همه چیز نتیجه همکاری هدفمند تیم کاری است. عمل هماهنگ گروهی در افراد بطور یقین روابط محکمتری بین آنها ایجاد میکند, توانایی حل مشکلات را در آنها بهبود میبخشد. باعث رقابت سالم و سازنده بین افراد میشود و به آنها اجازه میدهد تا وظایف خویش را بصورت مفیدتر انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بجز چند مورد معدود, هر ایده خلاقانه اوج همکاری و تفاهم بین افرادی است که برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر کار میکنند, و هرچه گروپ تحرک بیشتری داشته باشد, بهتر است. وقتی هر کسی نقش خود را در تیم میداند, پروژه بصورت موثرتری اجرا میشود. افراد باهوش بندرت ذکاوت خود را پنهان نگه میدارند. به گفته سقراط : "تنها حقیقتی که شما میدانید این است که هیچ چیز نمیدانید". و من این را به جمله اضافه میکنم که به اشتراک گذاشتن آن با فرد دیگری چیزی جز نزدیک کردن شما به یک چیز دیگر نتیجه ا ندارد. و وقتی شما چیزی داشتید شما همه چیز دارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گیچ شدید ؟ اجازه دهید که شما را به واقعیت برگردانم. اساس هر شرکت موفقی مجموعه ای از مغزهای متحرک وجود دارد که با هم کار میکنند, و این کانسپت بسیار مشابه با همکاران فیلم انکس است. با این سرمایه گذاری بازاریابی هدفمند انکس و سیتادل نیویورک قوتها و منابع را برای ساخت چیزی خاص جمع نموده اند که تلاشهای هماهنگ برنامه هایی را مانند پروژه انکشاف افغان را بوجود آورده است, یک کوشش جدی برای انکشاف سیستم آموزشی در افغانستان.

 

 

 

 

 

 

این پروژه ایجاد کلاسهای اینترنت را در 40 مکتب در هرات پیش بینی نموده است, سومین شهر بزرگ افغانستان, در دو سال آینده, 160000 دختر و پسر افغان کامپیوترهای مجانی و دیگر ضروریات آموزشی را برای استفاده موثر آنها دریافت میکنند. هشت مکتب در حال حاضر شروع به کار نموده اند که در حدود 30000 مرد و زن جوان افغان در آن به دنیای مجازی اینترنت وصل میشوند. بخاطر این فرصت این نسل جوان افغان یاد میگیرند که چگونه نقش فعالی در اجتماع جهانی داشته باشند, شانس زندگی مرفه را نه تنها برای خود بلکه برای اقتصاد بهتر برای افغانستان بوجود می آورند. ممنون از وبلاگ نویسان فیلم انکس, آنها شروع به کار و درآمد آنلاین کرده اند, و با به اشتراک گذاشتن زندگی شان در رسانه های اجتماعی, آنها برای نوشتن بلاگ پول دریافت میکنند. وقتی داستانهای آنها در صفحه کمپانی به نشر میرسد؛ تجربه بیشتری به دست می آورند, و این وقتی است که کی, کجا و چگونه برنده میشوید. هر مقاله به تهیه مطالب غنی تر کمک مینماید, این چیزی است که سهامداران فیلم انکس آن را تفکر هدفمند مینامند, استراتژی بازاریابی هدفمند برگرفته از شکل دهی مناسب مطالب برای مشتریان میباشد. این چیزی است که سهامداران فیلم انکس به بهترین نحو انجام میدهند : با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و جایدهیاستراتژیکخویش در بازار جهانی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنون از فرصتهایی که توسط سهامداران فیلم انکس بوجود آمده است, آینده افغانستان روشن تر بنظر می آید. با وجود جنگ در افغانستان, مردم تشنه تغییرات هستند و نسل جدید از رهبران آماده جهت دهی کشورشان به طرف مسیر صحیح میباشند. یکی از مثالهای عالی میتواند پارتنرشدن کمپانی با رویا محبوب باشد. یک همکار افغان که در کابل موقعیت دارد. کسی که کار بی وقفه اش باعث شد تا ملاقاتی با وزیر امور خارجه آمریکا جان کندی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این چیزی است که رهبری میتواند با تیم کاری موثر انجام دهد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Giacomo Cresti

http://www.filmannex.com/webtv/giacomo

follow me @ @giacomocresti76



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160