نشست رهبران آمریکا و اروپا 63

Posted on at


رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در یک همایشی در جمعه رهبران اروپایی به بحث و گفتگو میپردازد. در این همایش رهبرانی از کشورهای اروپای غربی, مرکزی و شرقی حضور دارند. امروز روز بیست و پنجمین سال آزادی لهستان است. این کشورها روزهای سختی را سپری کردند و تلاش ورزیدند تا اصلاحاتی را بوجود آورند, تغیراتی ایجاد کنند, ساختارهای مردم ایجاد کنند و به مردم خود رفا بیشتری را به ارمغان آورند. رهبران ناتو امروز گرد هم جمع شدند تا یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.



دفاع جمعی یکی از موضوع های مورد بحث این نشست است تا سرمایه گذاری در بخش دفاعی افزایش یابد.منبع نیرو موضوع دیگری است که باید روی آن بحث صورت گیرد و استقلال آن به بحث گذاشته شود. روسیه با تجاوز به اکراین سبب شده است تا ناتو حضور خود را در مرزهای شرقی خود افزایش دهد و نقش موثرتری بگیرد. در بخشی آقای رئیس جمهور در مورد امنیت نیرو توضیع داد که ایالات متحده آمریکا در سال های آینده گاز طبیعی به بازار های جهانی صادر خواهد کرد. اما بصورت آنی گام های را باید برداشت تا خطر نیرو را کاهش دهد, زیرساخت های نیرو را افزایش دهد و کارایی آنرا توسعه دهد.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160