امتحان گیرنده- تحصیل و توسعه قابل ملاحظه- تصدی های اجتماعی برای بانوان در تکنولوژی

Posted on at

This post is also available in:

 


نرم افزار تحصیلی امتحان گیرنده که یک پروژه جالب از الهه محبوب میباشد توسط رویا محبوب اجرا شده و با همکاری رویا محبوب و فرشته فروغ و تیم توسعوی شرکت نرم افزاری سیتادل نیویورک در ایتالیا توسعه یافته است.این نرم افزار شاگردان کشورهای رو به توسعه مانند افغانستان را قادر میسازد تا امتحانات خویش را بدون ورق بدهند.بورسیه های تحصیلی و تحصیلات جهانی اکنون با سیستم دیجیتال و خود پرداز پرداخت میگردند.


اجرای این برنامه و نرم افزار از افغانستان شروع میشود و ما سعی بر این دارین تا برنامه خویش را در کارابین, افریفا و امریکای جنوبی آغاز کنیم.ما نرم افزار های آموزشی تهیه شده توسط بنوان افغان را صادر میکنیم.در پایین شرحی از نرم افزار اخذ امتحان توسط یک فیلم ساز آلمانی به نمایش گذاشته شده است.


 



 


شاگردی در شهر هرات- افغانستان , سنت لویز کارابین.میتواند امتحانی در رسانه دیجیتالی تهیه فیلم که توسط محصلین و متخصصین در آمریکا و یا اروپا پایه طراحی شده اس اخذ کند و یک بورسیه تحصیلی برای کارایی و عملکرد خود دریافت کند.که از بین آنها بهترین شاگرد به عنوان مدیر رسانه اجتماعی و دیجیتالی برای شرکت هایی که این برنامه را حمایت میکنند استخدام شود.


 


 


 


این نرم افزار دارای 3 هدف میباشد.


تعلیم دادن شاگردان و اعصای بورسیه تحصیلی به عنوان پاداش که هم برای خودشان و هم برای خانواده هایشان محرکی برای ادامه تحصیل میباشد.


شاگردان را با جهان تجارت و شرکت های خصوصی درارتباط میسازد.که حتی قبل از ختم تحصیل میتوانند ارتباطات مستقیم خویش را با جهان تجارت و کسب و کار شروع کنند.


منبع بزرگی از اشخاص تحصیل کرده جهانی و شکل دادن به اندیشه و علم آنها در جهت نیازمندیها و خواسته های شاگردان در کشورهای رو به انکشاف.


بگذارید مثال را برایتان بیان کنم.


کاپیتان ادوارد زلم دارای قدرتی در متل ها و ضرب المثل ها به زبان دری میباشد.او در زبان دری بسیار روان است و در امریکا تحصیل کرده است.بر اساس نرم افزار اخذ امتحان او نیز اندیشه و عقیده خویش را به سمت برآورده ساختن نیاز های شاگردان که به ادامه تحصیل که ما نیتوانین آنها را تعیلم دهیم و با جها بیرون و کسب و کار جهانی در ارتباط سازیم , سوق داد.کاپیتان ادوترد زلم از ارتباط با دانش آموزان برای آموزش و تعلیم آنها از کشور های آسیای مرکزی بزرگان و تجاران افغان مفاد و فرصت های خوبی را به دست میاورد.شاگردان نیز از علم و تجربه آقای زلم استفاده میکنند و به دانش خود میافزایند.شرکت های ثالث مثل فیلم انکس نیز از فرصت هایی کاری با آقای زلم و بهترین شاگردان در آسیای مرکزی منفعا میبرد.شاگردان سطح توفعات خویش را افزایش داده و دانش و جهان اطراف خویش را توسعه میدهند.این همان بذر تصدی های اجتماعی برای بانوان در تکنولوژی میباشد.


 


 



 


بگذارید دوباره تکرار کنم.


نرم افزار اخذ امتحان این سهولت را به ما میدهد تا بهترین شاگردان را جمع کرده و با بهترین شاگردان و کارمندان و مشتریان دیگر در ارتباط قرار دهیم.این یک کلید اساسی برای موفقیت است.


 


دلیل اینکه ما این نرم افزار را میخواهیم پیاده منیم این است تا افکار و مغز شاگردان دختر و پسر در افغانستان کشور های رو به انکشاف را به سمت و سوی تکنولوژی و ارتباط با جهان بیرونی سوق دهیم.این پروژه بسیار موفق بوده و در نتیجه خواهان پیاده ساختن آن به بیرون از کشورهای جنوب و مرکز آسیا به کشور های کارابین و افریقایی هستیم.


کلید دیگرموفقیت ما این است که در حقیقت شعار ما از اول این بود:عدم دخالت سیاست,فقط انترنت و تحصیل


این یک تصادف نیست مه رویا محبوب در لیست 100چهره با نفوذ جهان در مجله تایم مطرح شده و یا اینکه یک چهره سیاسی داشته باشد بلکه او جهان را با تحصیل, رسانه های جمعی و تکنولوژِ دگرگون ساخته.شریل سندبرگ در فیسبوک نظریات و افکار رویا محبوب را درج نموده که در پایین ملاظه میکنید.


 


 



 


نرم افزار امتحان گیرنده یک برنامه میباشد که به صورت آنلاین برای اخذ امتحانات طرح ریزی شده است .این کار به ما اجازه میدهد تا این برنامه را به صورت رایگان توزیع نماییم و از افکار و عقاید صاحبان شرکتهای خصوصی  با هزینه کم در راستای مدیریت و و توسعه استفاده نماییم.بر این اساس است که ما هزینه های عملیاتی خویش را تا سقف 5% کاهش دهیم.سرمایه گذاری حقیقی در شاگردانی است که از این برنامه استفاده میکنند و با رسانه های جمعی در ار تباط اند.بازگشت سرمایه یا همان نتیجه یک سرمایه گذاری کار  و توسعه شاگردان افغان و کشورهای رو به انکشاف میباشد و اینکه بازار های باز با ایده های آنها رونق پیدا میکند.این همان توسعه و تحصیل قابل توجه است.


اینجا بعضی ارقام داده شده است.


 


 



 


8 مکتب در شهر هرات – افغانستان , 35000 شاگرد در تناس با صفحه جهانی و 5000 عضو از طبقه اناث که در برنامه EXAMER فعال هستند و کار میکنند.2 مرکز ارائه خدمات بانوان در هرات با نفوس 500000 و کابل با نفوس 3 میلیون نفر .این شبکه در سلیر مکاتب  و تحصیلات عالی در افغانستان  و سایر کشورهای آسیای مرکزی نیز توسعه پیدا خواهد کرد.هر مکتب در بخش های متفاوتی تخصص پیدا خواهد کرد مانند کود بندی و توسعه نرم افزاری, ویرایش و تهیه حرفه ای فیلم, بلاگ نویسی, رسانه های جمعی , چاپ 3D و برنامه های عدم تحرک میباشد.البته این امر باعث افزایش روند توسعوی نرم افزار میشود .ما به دنبال اهداف بالاتر و تخصص بیشتر هستیم.


 


 


شبکه هرات



 


عدم دخالت سیاست, فقط انترنت و تحصیل



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160