آموزش حرفه ای در رسانه های اجتماعی, بازرگانی و آموزش پایدار

Posted on at

This post is also available in:

امتیاز تازه فلم انکس “ Film annex” همراه با درآمد ناشی از اشتراک گذاری(مقاله من را اینجاه بخوانید) با برنامه مبتکرانه و بشردوستانه زنان انکس” Women’s Annex”  و نرم افزار آموزشی, حرفه ای اگزمر  ” Examer Vocaional and Educational Software”  همنواست  تا زنان و دختران را در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان, ارمنستان, آذربایجان, بلگله دش, بوتان, هند, قزافستان, قرقیزستان, نیپال, پاکستان, سریلانکا, تاجیکستان, ترکمنستان, و ازبکستان توانمند بسازد تا از نگاه اقتصادی خود کفاه گردند, بتوانند با سازمانهای جهانی ای مانند فلم انکس کار کنند و همچنین کمک شان کند تا به نویسندهای حرفه ای, کارشناسان رسانه اجتماعی, فلمساز و متخصص های نرمافزار تبدیل گردند.

دانش آموزان که به نرم افزار آموزشی, حرفه ای اگزمر  ” Examer Vocaional and Educational Software” دسترسی دارند و همچنین عضو شبکه فلم انکس” Film Annex platform ”  اند, به اساس سیستم امتیاز دهی فلم انکس متناسب با تاثیرگذاری شان میتوانند تولید درآمد کنند و بهترین دانش آموزان میتوانند از بورسیه های درنظرگفته شده استفاده کنند. این دو روش بالا برای ایجاد درآمد, تشویق آموزش و پرورش و یک تجارت پایدار است.

قرار دادن زنان و دانش آموزان کشورهای در حال توسعه در شرایط یکسان با کشورهای توسعه یافته یکی از ابتکارهای این برنامه است که برای شان فرصت های افتصادی و درآمدزایی را فراهم میکند و در عوض پرداخت به اساس موقعیت جغرافیایی شان برای شان پرداخت بر اساس امتیاز” Buzz Score”  و تاثیرگذاری در رسانه اجتماعی را در نظرگرفته است. راجعب دانش آموزها, نویسنده ها و فلمسازهای که از فلم انکس درآمد کسب میکنند بیشتر بخوانید.

 

 

 

کلید واژه های برنامه تازه ما درمورد آموزش پایدار و کمک بشردوستانه ترکیب از کاربران, بازدیدگنندگان و فراهمگران موضوع میباشد که شامل موارد ذیل اند.

# بارآوری استعدادهای محلی

# داستان گویی

# تبلیغات ویدیویی

# کار و بار اجتماعی

 

اگر بانوی و یا دانش آموزی علاقه آموختن داشته باشد و بخواهد که از نگاه مالی خودکفاه باشد و خوانواده خود را نیز تمویل کند, او میتواند برای رسیدن به این آرزوهای خود از نکشاف مهارت های خود با نرم افزار آموزشی و حرفه ای اگزمر “Examer vocational and educational software” شروع کند و در عین زمان میتواند  با استفاده از فلم انکس وارد جهان رسانه اجتماعی و تبلیغات آنلاین شود و دو نشان را با یک تیر بزند.

 

برای معلومات بیشتر در مورد برنامه ای بورسیه های که ما در حال کار رویش هستیم, مقاله مرا در برنامه فلم اگزمر “ Examer Film Project” بخوانید. موضوع های تازه را هفته آینده در اگزمر 7525 ببینید, جاییکه 75 درصد داده ها در حال ارزیابی اند و 25 درصد دیگر تا هنوز ایجاد شده اند, این برنامه در واقع یک نگاه تازه به آموزش و پروش است. این همه از یک هشتگ شروع میشود و جاه دارد تا سپاسگذاری کرد از دانش آموزان جوانیکه ویدیوها و بلاگهای حرفه ای خلق کرده اند  و شاسته اند تا برسیه های کوچک بین المللی را پاداش بگیرد و در یک ویبگاه بلاگ و فلم حرفه ای مانند فلم انکس اثرهای شان پخش گردد.

 

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160