سرزمین وری- یک فشن فیلم از چارلی ون:عکاس و کارگردان زیبایی شهر نیویورک- دیانا وریلند و رویا محبوب نام آور

Posted on at

This post is also available in:

چارلی ون بار دیگر فیلمی متحیر کننده با همکاری جولیا گورباچنکو عکاس و سایر همکاران این هنرمند زیرک ساخت کسی که از استعداد آنها برای ساخت این فیلم نهایت استفاده را کرد.پروژه عکس به افتخار ویرایشگر چیره دست فشن و مودل دیانا وریلند.

جولیا گورباچنکو 2013

دیانا وریلند از سالهای 1936 الی 1971 به عنوان مقاله نویس و ویراشگر برای انجیل های مزین شده در بازار هارپر و مجله مد کار میکرد بعد از آن به عنوان مشاور در وموزیم های لباس شهر های بزرگ برای چندین سال ایفای وظیفه نمود. در طول زمانیکه شهرت او در فشن زبان زد همه شده است,وسعت واقعی حرفه و استعداد او غیر قابل اندازه است.معیار طلایی واقعی فشن و سبک های معتبر, خانم وریلند خلاق چهره های بسیار زیادی از مودل ها, احداث تعداد بیشماری از مارک های تجاری که دارای مرغوبیت اعلی بودند, و پدید آوردن جشم اندازی بی سابقه و غیر قابل بحث از قشن که تا کنون مانند آن بسیار کم دیده شده.

فیلم اخیر به نام دیانا وریلند: چشمان مسافر اثری شایسته و در خور توجه به بهترین داور فشن در قرن بیستم است, شخصیتی پر تلاش و مرموز کسی که با ستایل های خود در طی 50 سال فعالیت به عنوان امپراطور مد جهان را خیره طرح های بی همتای خویش ساخت.زمانیکه از وریلند میخوانید من نمیتوانم کمک کنم اما این را میگویم که او یک مودل فشن نبود بلکه او نمادی از توانایی زنها بود.در ادامه داستان وریلند سیر تکاملی در نقش های قدرت و برجستگی  بانوان را در قرن 20 شرح میکند, و سفر به مبدا تاریخی چند قرن مانند پاریس " به له اپوک", نیویورک در جوش و خروش فرن 20, و لندن در جریان دهه 60.

نوت: ما چندین خبر متحیر کننده پبرامون توانایی بانوان در فیلم انکس داریم, رویا محبوب,همکار فرانچسکو رولی در ساخت مکاتب در افغانستان به عنوان یک شخص نام آور در لیست 100 شخصیت بانفوذ جهان در مجله تایم قرار گرفت.

عکس های جولیا که در مجله CREEM به نشر رسیده اند را میتوانید مشاهده کنید.

 

جولیا گورباچنکو 2013

جولیا گورباچنکو 2013

جولیا گورباچنکو 2013

 

سرزمین ورا- فشن فیلمی درخور دیانا وریلند


 

همکاران در عکس برداری و تصویر برداری:

عکاس: جولیا گورباچنکو

کارگردان: چارلی ون

مودل: رایان کریستین در ویلهلمینا مودلز- شهر نیویورک

سبک شناس: نیوهرت اوهانیان

دستیار سبک شناس: دیوید ملتون

گریم: روشار از کمپنی گریم برای هر وقت 

آرایشگر مو: لین نیوین
مانیکورزن: جولی کاندالک

طراحی صحنه: ویتروس- برنارد تن و الکساندر روپرت

ویرایشگر: لولی تلمور
موسیقی: بانوان تیمبر تیمبر

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160