فلم انکس با همکاری مارک کاکزویسکی روزنامه ای درست میکند.

Posted on at

This post is also available in:

بعد از آخرین فلم من بنام زندگی با کسی در منطقه خود با چند خبرنگار در تماس بودم و فلم انکس روزنامه را در مورد فلم بیرون داد. دو مقاله من بصورت آنلاین و در روزنامه موجود است.

فلمساز مارک کاکزویسکی بعد از اینکه از دانشگاه فارغ شد به استخدام فلم انکس درآمد, او با معرفی یکی از فلم هایش در مسابقه ماهانه جنگ فلم ها برنده این مسابقه شد. فلمسازها میتوانند با گذاشتن فلم های شان در تارنما با استفاده از تبلیغات درآمد زایی کنند که این خود کارهای بعدی شانرا تمویل میکند.مارک در آخرین فلم خود "زندگی با کسی" ایده یک دوست پسر خیالی را به تصویر کشیده است.

به دید او دیدگاه جالبی است. او میگوید که من میخواستم یک فرد غیر واقعی را مورد ارزیابی قرار دهم, بنا فلم من در خود عنصر های غیرواقعی هم دارد." کسی پیش از این, این کار من را تجربه نکرده بود, بنا خواستم کار کاملا تازه ای را انجام دهم."  به باور هنرآموزان پیشین مدرسه پیلی”Peele School” فلمسازی انتخاب طبیعی او است." نخستین کاریکه من در دوران کودکی خود آموختم ترتیب ویدیو ها بود." او میگوید که کارهای زیادی را تجربه کردم اما زمانیکه نوبت فلم رسید بنظر میرسید که بتوانم در آن موفق شوم.

مقاله دوم :

مارک کاکزوسکی شاید در آینده به یک اعتبار در فلم هایش تبدیل شود.اما حالا مارک به حیث یک تصویربردار آزاد تلاش میکند که در نهایت به یک کارگردان تبدیل شود. در کنار این وظیفه خود او در حال ساختن مجموعه فلم های خود است که آخرین شانرا در قالب یک مستند بنام زندگی با کسی ارائه کرده. این فلم شش دقیقه ای در تارنمای فلم انکس موجود است.

 فلم  داستان یک دختر با دوست پسر خیالی اش و تاثیر آن بر اطرافش را روایت میکند. بطور تعجب برانگیزی مارک میگوید که این فلم بدون کدام هزینه ای ساخته شده است. او بازیکن های خوبی را در اختیار داشت: نتالی پیلینگ”Natalie Pailing”  که تازه از مدرسه نمایش اکسفورد برگشته بود, نقش مرکزی را به عهده گرفت. جان پیلینگ”John Pailing”  نقش همسایه دیوار به دیوار را داشت. بلاخره چارلوت جرنت”Charlotte Gernet” کمک کارگردان تیاتر محلی اکت دو”ACT 2” نقش روانپزشک را عهده دار بود.

مارک میگوید:" من میخواستم که این را در ساحه محلی انجام دهم,چون مردم زیادی اند که میخواهند کمک کنند, این تجربه را از ساخت فلم های پیشین خود آموختم."

موقعیت برای فلم برداری در خانه نتالی, بورن وود و مزرعه ای در لانگ سوتن هیچ مشکل نداشت. مارک از پیش وسایل را آماده کرده بود. از زمان به پایان رسانده تحصیلاتش در رشته تولید فلم در سال 2010 چند وظیفه را تجربه کرده است: تصویربردار آزاد, مسوول تحویل اسناد در تولیدی بگ تاک”Big Talk production”  که برای شبکه چهار و بی بی سی سه”BBC3” برنامه میسازد.

مارکی میگوید:" فلم با چراغ های طبیعی تصویربرداری شد چون استفاده از ابزار نورافگنی هزینه را افزایش میداد. بجز از کاهش هزینه ها, این حالت مستند را طبیعی تر نشان میدهد." این پنجمین فلم مارک و نخستین مستند او است که در قالب ها عشقی, هیجانی, خنده دار, جنگی و تخیلی ساخته شده اند. مارک فلم زندگی با کسی را یک مستند ساختگی میداند چون بیننده را در شرایط میگذارد که از اول چنان به نظر نمی رسد.

پیوند ها:

http://www.spaldingtoday.co.uk/news/community/features/long-sutton-filmmaker-explores-surreal-in-latest-film-1-5276765

http://www.spaldingtoday.co.uk/news/community/features/the-reel-world-of-filmmaker-mark-kuczewski-1-5276771



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160