امتیاز ویژه: چگونه امتیاز خود را افزایش دهیم و پول بیشتری در فلم انکس بدست آوریم.

Posted on at

This post is also available in:

فلم انکس در درآمدزایی برای فلمسازها و بلاگ نویسان با استفاده از موضوع های شان بشکل آنلاین انقلاب برپاه کرده است. آنها به اساس امتیاز که در سیستم پاداش دهی فلم انکس کسب میکنند پاداش دریافت میکنند و این نفوذ و تاثیرگذاری شانرا در رسانه های اجتماعی  را نشان میدهد. علاوه بر این فلم انکس زمان درخواست پرداخت را به چهل و پنچ روز و مقدار پرداخت را تا پنج دالر کاهش داده است.

تارنمای فلم انکس تنها مربوط به فلمسازها و بلاگ نویسهای آمریکایی نیست, بلکه دانش آموزها از کشورهای در حال توسعه نیز میتوانند از مزایای این سیستم بهره مند شوند. نمونه خوبش بانو فرزانه پوپل فارغ برنامه ریزی کامپیوتر از افغانستان است. او در حال حاضر دانشجوی حقوق و علوم سیاسی است و برای فلم انکس بلاگ مینویسد. در آخرین بلاگش در مورد آمی ورنان از سازمان آزمایشگاه رسانه انترنتی صحبت میکند و این بانوی بازرگان موفق را الگوی خویش برای علاقهمندی به رسانه اجتماعی و توانمندسازی بانوان میداند. بدین شکل او نفوذ و تاثیرگذاری بلاگهایش را افزایش میدهد.بانو فرزانه روزانه با درآمد سیزده دالر در روز و دارای شماره امتیاز سی و شش میباشد. نمونه دیگرش را که توسط  موسس فلم انکس فرانسسکو رولی  بیان شده است را بخوانید.

 

در قدم نخست, برای انکشاف بلاگ خود و نامزد کردنشان در رسانه انکس, دقیق باشید که کلید واژه های مناسب را برجسته کنید, به بلاگها و ویدیوهای دیگر در فلم انکس پیوندشان بزنید, از فلم های خود تارنما استفاده کنید و به آن تصویر اضافه کنید.

در گام بعدی برای افزایش امتیاز و درآمد خود, حساب فلم انکس خود را با حسابهای خود در شکبه های اجتماعی وصل کنید: به صفحه خود بروید, از قسمت امتیازهای خود روی نمادهای رسانه های اجتماعی(کنار تصویر شما) برای وصل شدن با حسابهای دیگر خود کلیک کنید .

برای اینکه یک حساب کاربردی فعال داشته باشید, با استفاده از کلید اشتراک گذاری که در هر صحفه موجود است موضوع های خود و دیگران را به اشتراک بگذارید.

در مورد توانمند سازی و استقلال مالی زنان با استفاده از بلاگ نویسی و فلم سازی در افغانستان توسط فلم انکس و زنان انکس  بیشتر بیاموزید. 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160