با نحوه تبلیغات رسانه ای هنگر گیمز آشنا شوید

Posted on at

This post is also available in:

اگرشما اخیرادربخش فیلمسازی بوده اید، احتمالا پیش نمایی از بازی هنگر گیم را دیده اید : cathing fire که قرار است نوامبر بعدی به اکران در آید. اگر لیونزگیت  روی موفقیت کتاب و اولین فیلم حساب میکند، با این حال درس هایی را که از اولین کمپاینش گرفته فراموش نخواهد کرد، ایجاد علاقه در مدیا. هدف :  کاری بهتر از آنچه در اولین  محصول هنگرگیم داشته با درآمدی ۶۸۶ میلیون دلار. استراتژی تغییر نکرده : روی طرفداران خود حساب کنید تا انها را به فیلمی که قرار است چند ماه بعد به اکران درآید علاقه مند بسازید، آنها را در کار دخیل کنید و گفتنی ها را همه جا شیر کنید. ابزار: صفحه های  انترنتی رسانه ها .

اولین کمپاین با استفادهازهشتگهای ویژه ای روی تویتر و تیمهای کاری فیس بوک و استفاده از تامبلر شروع شد. امسال  اکانت انستا گرام هم به رسانه های اضافه شد، با اضافه کردن چند تصویر حدس و گمانه زنی ها طرفداران گیم را زیاد کردیم. بعد از به اکران در آوردن اولین  فیلم، استدیو  The Hunger Games Explorer  را به معرض نمایش گذاشت، یک وب سایت تعاملی با همکاری انترنت ایکسپلورر که ویدیوها ، تویتهای طرفداران و به روزرسانی ها را به صورتی که طرفداران را با درنظر گرفتن واکنش آنها در مورد اخبار رسمی  بوجود آورد. استدیو همچنین صفحه اصلی مانند تویتر را که ۷۶۰۰۰۰ فن و فیس بوک را که ۹ میلیون فن دارد در کنار خود دارد. آنها تویت را با استفاده از هش تگهای خلاقانه ای #UrAHngerGamesFan تبلیغ  میکنند. در فیس بوک، آنها راه ساده ای را برای بدست آوردن فن با پیشنهاد شامل ساختن ۱۲ نفر از آنها در کریدیت اعتباری  ارایه میکنند. آنها فقط مجبورن که صفحه را برای  شانس انتخاب شدن یکی از ۱۲ نفر از میان میلیون ها نفر لایک کنند. دو رقابت دیگرهم برای شامل ساختن طرفداران ایجاد شده : رقابت ویدیویی برای شامل شدن در بخشی از فیلم نامه Cathing Fire میباشد،ورقابتطراحیبرایشانس شمولیت در فیس بوک Hunter Games  میباشد.

 

چه چیزی برای یادگرفتن از کمپاین تبلیغات رسانه ای برای Hunger Games وجود دارد ؟ با مخاطبین خود به اشتراک بگذاریدش . آنها نمیخواهند که فقط فیلم را تماشا کنند، آنها میخواهند که بخشی از آن باشند. پس به آنها فرصت بدهید، بگذارید حس خاصی داشته باشند، و آنها را در کمپاین خود و همچنین در پروسه ساخت فیلم شریک سازید. بقیه را آنها انجام میدهند و گفته ها را پخش میکنند.

وقتی از رسانه های انترنتی استفاده میکنید خلاق باشید : از عکسها، ویدیوها، و از هشتگهای تبلیغاتی خلاقانه در تویتر استفاده  کنید. و یا برنامه های رقابتی در فیس بوک تا تبلیغات شما را بطرز ویژه ای منحصر بفرد  و ساده کند. حدس و گمانه زنی ها را تقویت کنید : تبلیغات خود را زودتر شروع کنید، از پستها وعکسها برای تبلیغات خوداستفاده کنید. شما میتوانید یک پلان رسانه ای خلاقانه ای را برای تبلیغ فیلمتان بصورت آنلاین بسازید. استفاده از رسانه های الکترونیکی فقط برای فیلم های مستند نیست. برای فیلم های کوتاه هم استفاده میشود.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160