فیلم انکس و سیستم امتیازدهی باز

Posted on at


به نام خداوند بخشنده و مهربان


خیلی وقت بود به دلیل گرفتاری کاری نتونستم دست بر قلم بشم و نوشته ای رو با دوستان به اشتراک بگذارم اگرچه معتقد هستم که نویسنده خوبی نیستم ولی خوشحالی خودم رو از سیستم جدید دارمد زای فیلم انکس نمی تونستم کنترول کنم و بنا بر آن شدم تا بلاگی رو در این ارتباط بنویسم تا معلومات بیشتری رو در اختیار دوستان قرار بدهم.


فیلم انکس یک شکبه رسانه ای  انلاین هست که با ایجاد کردن فضا های انلاین برای کاربران خود فرصتی این را میدهد تا فیلم سازان ؛ نویسنده گان و همچنان کسانیکه که  ببینده  این شبکه اند به کسب درآمد آنلاین بپردازند. این شبکه دارای 30 میلیون ببنیده و سیصد هزار عضو  (چهل هزار فیلم ساز) در سرتاسر دنیا  هست  واین کمپنی  دارمد خویش را از طریق شبک های اد نتورک و شرکت های رسانه های بزرگ  و تبلیغات انلاین بدست می آورد .


فیلم انکس از یک سال و نیم پیش کارش رو با دفتر ما در افغانستان شروع کرد  و ما اولین وب چانال  رو به نام پیشرفت های افغانستان با همکاری  این شبکه رسانه ای  ایجا کردیم  تا چهره مثبتی از افغانستان رو به نمایش بگذاریم  و علاوه بر آن تمام دارمد این وب چنال  رو به کمک و همکاری فیلم انکس روی پروژه های مثبت متعددی  سرمایه گذاری کردیم  که از جمله ایجاد 11 مرکز آیتی که 9 تای آن در مکاتب دخترانه در ولایت هرات رو مورد پوشش قرار داده ایم .



امروز با عوض شدن سیستم امتیاز دهی فیلم انکس , هر کسی که توانای و استعداد نوشتن یک بلاگ یا فیلم و یا به اشتراک گذاری مطالب را دارد می توانند به راحتی از طریق این پلت فورم به کسب دارمد بپردازد. خوشبختانه فیلم انکس زبان دری و پشتو رو نیز حمایت می کندو نویسنده ها می توانند به زبان محلی خویش  بلاگ بنویسند. و اینکه چگونه سیستم فیلم انکس کار می کند. را برایتان تشریح می دهم


درامد انلاین در فیلم انکس بر حسب سیستم امتیازدهی باز می باشد که محاسبه آن بر حسب تاثیر گذاری و قدرت  شما در جذب ببینده در شبکه های اجتماعی دیگر هست. در واقع سیستم امتیاز دهی مدیریت شما را محک می زند.



امتیاز باز بیشتر = کسب در آمد بیشتر


که سیستم امتیازدهی  بر حسب  چهار بخش  حساب می گردد :


فیلم سازی : تعداد فیلم های که می سازید و اپلود می کنید


بلاگ نویسی : تعداد بلاگی که می نویسید


اشتراک گذاری : تعداد اشتراکی که در شبکه های اجتماعی کرده اید


تاثیر گذاری : به چه تعداد در شبکه های اجتماعی تاثیر گذار بودید و به چه تعداد کاربران دیگر مطالب شما را به اشتراک گذاشته اند.


 


دوستان بلاگ نویس باید این نکته رو توجه داشته باشند تا از کپی پست کردن مطالب سایت های دیگر به شدت خوداری ورزند در غیر ان صورت مطالبشان از سایت حذف می گردد.  و برای جالب کردن پست های خودتون از کلمات کیوردی , عکس و فیلم های خود کتابخانه انلاین فیلم انکس استفاده کنید تا مطلب شما رنگ و بوی جدید به خود بگیرد تا ببینده را بیشتر جلب کنند.


علاوه بر متعلمین اناث سایر ژورنالیست ها ؛ نویسنده ها , شاعران و فیلم سازان می توانند از این سیستم استفاده کنند تا از طریق آنلاین به کسب دارمد بپردازند. این سیستم  جدید امتیاز دهی  باز از بیست روز پیش فعال گشذته و به زبان های ملی کشورمان دسترسی دارد و افراد به راحتی می توانن خود را راجستر نمایند .


در این بین دو نفر از متعلین اناث که توانسته اند از سیستم به طریقه درست آن دارمد سریعی داشته باشند خانم فاطمه حیدری و خانم یاسمین محمدی می باشد. هر دو شانزده ساله هستند ولی با درک صحیحی از سیستم و فعالیت های عمده خویش توانستده اند بالاتر از سیصد دالر در مدت 20 روز دارمد کسب کنند که می توان از انها به عنوان نمونه های موفق سیستم  جدید امتیاز دهی نام برد.


خانم یاسمین با سیستم امتیاز دهی بیشتر :



ا


خانم فاطمه با درامد بیشتر :



میدوار هستم که در اینده نه چندان دور شاهد رشد هزاران فاطمه و یاسمین در کشور باشیم که از این طریق بتوانند به کسب دارمد بپردازند و داستان های موفقیت امیزی رو کسب کنند


البته ما نویسنده گان خوب دیگری هم داریم که مدت هاست که با شبکه زنان یا ومن انکس همکاری دارند و مطالب بسیار جالبی را برای این شبکه فراهم کرده اند. که از همه انان ممنون و سپاسگذار هستم. 


 


رویا محبوب 



About the author

RoyaMahboob

Roya Mahboob is the founder and CEO of the Afghan Citadel Software Company (ACSC). After receiving her Bachelor's Degree in Computer Science from Herat University, Mahboob went on to get her MBA in IT (Information Technology) in Malaysia. Mahboob worked as the IT Coordinator at Herat University from…

Subscribe 0
160