یه سری کارا هست که اصلا بهت ربطی نداره

Posted on at


"صبح شده بلند شو اینجا رو ترتمیز کنیم" یکی از دوستان رو به من.


"ولم کنم بزار بخوابم...اوووووووووه ه ه ه ه ه ه "


همون دوستم:"چی چی رو بخوابم ساعت 8:30 شده"


من"دیشب تا ساعت 2 تمرین کردم خستم میخوام بخوابم"



خلاصه با هزار مکافات هیکلمو که رو کاناپه لَش شده بود رو صاف و صوف کردم و بلند شدم برم دست و صورتمو بشورم. شستم ولی مسواک یادم رفته بود. برگشتم اتاق دوستم و مسواکمو گرفتم در حال شستن دهن بودم که دو نفر میانسال (تقریبا 40-45) داشت میرفت سمت اتاق دوستم منم تقریبا کارم تموم شده بود و داشتم میرفتم سمت اتاق تا با هم حاضر شیم و بریم سر کارامون.


نزدیکای اتاق بودم که همون 2 نفر رو دَم در اتاق دیدم یهو پاهام از سر کنجکاوی قدماشو تند تند برمیداشت رسیدم اتاق که دیدم یه جرو بحث شده! به دوستم گفتم:چه خبره؟چی شده؟ بهم گفت که "آقایون از حوزه امنیتی 13 اومدن!" یهو با خودم فک کردم که شاید سرو صدای تمرین دیشبموون کسی رو اذیت کرده. تو همین فکرا بودم که یکی از همون مامورا با چشم غره‌ای به سمت مسواکم گفت:"خوب! روزِتُم که میخوری" من با تعجب گفتم"روزمو خوردم؟!!! کی؟" با جدیت تمام رو بهم کرد گفت: مسواک زدن در ماه رمضان حرام است و روزه را باطل میکند!   من که دهنم حاجو واج مونده گفتم:مسواک یه مسئله پاکی و نظافته! یکیشوون تو جواب بهم گفت: تو ماه رمضان نظافت نمیشه! ههمونجا فهمیدم که با 2تا نفهم طرفم که فک میکنن تو همه چیز باید دخالت کنن! دیگه باهاشون حرفی نزدیم و گذاشتیم اونا بگن و فقط من و دوستم داشتیم به جهالتشون نگاه میکردیم!



وقتی رفتن دوستم شروع کرد به صحبت کردن بامن میگفت "نفهما مثلا اسمشون امنیت جا اینکه برن امنیت رو بگیرن به مسائلی کار دارن که اصلا بهشون ربطی نداره و میان نگاه میکنن کی مسواک میزنه؟ کی حموم میره؟ که نکنه خدایی نکرده روزش خورده بشه"


 


نمیدونم مجبورند بعضی ها با ذهن های کوچیکشون به مسائلی فک کنن که ذهنشوون کشش نداره!؟



 


 



About the author

160