انگیزه اصلی در فیلم های مد

Posted on at

This post is also available in:

by: KEELY-SHEA SMITH

درطول دوسال گذشته ، قدرت خلاقانه فیلمهای مد یک بار دیگر ثابت شده است. بعنوان روشی برای بازاریابی مد، طراحان، خرده فروشان و انتشارات که هر کدام فیلم مد را به روش خود و متناسب با نیازهای مشتریان خود عرضه نموده اند. 

بعضی انتشارات خاطر نشان ساخته اند که هدف اصلی فیلم های مد برای جلب توجه بییندگان دریوتیوب واساسا درمعرض دید قرار گرفتن در تویتر و دیگر رسانه های اجتماعی است. دیگران میگویند هدف آنها ایجاد انگیزه برای مارک و یا مجموعه است. 

هر دو تئوری بمنظوردرمعرض دید قرار گرفتن و معرفی مارک است.

ما فیلم مد را از صنعت بیگ بوی ; کارک لاگرفیلدز قصه رویایی که ۶۲۶۸۲ بازدیدکننده در یو تیوب و بیشتر از ۳۰۰ لایک داشته دیده ایم. ما شاهد عصبانی شدن بونکوییاز روی همه بجز بازدیدکنندگان فروشگاه الکساندر وانگ در نیویورک در مجموعه بهار سال ۲۰۱۳ بوده ایم.

و ما پشت صحنه فیلم مونت بلانس ای وییر را برای فیلم مد سال ۲۰۱۲ دیدیم. در حالیکه خانه های این صنعت به تعداد بازدیدکنندگان رسانه های اجتماعی می افزاید، همچنین آنها مارک های خود را توسعه میدهند، در مورد چنل ـ فعال، سکسی ومجلل، الکساندر مارک جالب، جوان وبیباک، مونت بلانک ،عینک زیبای برای مشتریان زیبا می باشد.

بناء چه چیزی فیلم های مد را منحصر بفرد میسازد ؟ واقعیت هر کسی که تو زن جوان و زیبا را روی تخت خواب با مارک مربوطه قرار دهد، اما وقتی چنل این کار را میکند، عالی است !! چرا ؟ هدف جذب کردن مصرف کننده بصورت منحصر بفرد اما حساب شده است.  طرفداران چنل میتوانندبا فریجا بها اریشن در داستان رویایی شوخی کنند. در حالیکه طرفداران ونگ میتوانند با آنجلیا جانسون در نمایش کرنج ورسی شاپینگ اکسپوزه بخندند. سکسی، جالب و گره خورده با هر مارک

 

 

اما چقد میتوان از فیلمهای مد انتظار داشت / سکسی و جالب بودن به تنهایی در یوتیوب نمیتواند برای همه مارک ها که تازه به بازار آمده اند بیننده داشته باشد. در اینجا هست که بخشهای از هنر به میان می آیند. وقتی که تاکتیک های معمول بازاریابی از صحنه خارج شده و روشهای خلاقانه به میان می آیند. برای مثال فیلم مد پروانزا شولر برای کمپاین رقابتی اس اس ای ۳. عاری از صحنه های معمولی برای فیلم های مد بود،  مجموعه با انواع شکلها،رنگها ولایه ها که نسل جدید را با هنر خلاقانه به سوی خود جلب میکند فیلم مد برگزیده ای است.

باز رسیده فصل بهار جدید، امیدهای بیشتری در صنعت فیلم مد وجود دارد تا برای مجموعه جدید بازبینی شود. تا جایی که ما میدانیم، در دنیایی که توسط رسانه های اجتماعی بسرعت درنوردیده میشود، هیچ چیز همیشگی نیست بشمول فیلم مد

 BEHIND THE SCENES - MONTBLANC PHOTOSHOOT by NOE

 

 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160