اکران فیلم کوتاه مارک کوسزیوسکی بصورت آنلاین در شبکه فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

فیلم پرمیرز تاجایی که ما میدانیم اکثرشان بخشهای مهم فیلم رادر نمایشگاه فیلم های برتر دربرمیگیرد. مجموعه تلویزیونی اولین اپیسود فصل خود را در نمایشگاه به اکران میگذارد. در چند سال گذشته، استدیوهای فیلم سازی و تلویزیونی به استفاده از انترنت و رسانه های اجتماعی برای نشان دادن ساختن فیلم های برگزیده اشان به بینندگان با قرار دادن آنها بصورت ویژه در تلویزیون شروع کرده اند. تماشای فیلم قبل از رسیدن به تئاتر و نگاه ویژه به مجموعه تلویزیونی آن بخشی از متد جدید پخش آنلاین می باشد.

اینکاربطور چشمگیری برای گرداننده های تلویزیونی مشهور شده است. ناشویله ، درامه موسیقی در آی.بی.سی که در پاییز سال ۲۰۱۲ شروع شده، ابتدا در Hulu, ABC.com به نمایش گذاشته شد و همچنین برای دانلود مجانی روی آی تونها در دسترس بود. ماه پیش گرداننده بچه های طلایی که بصورت آنلاین یک هفته قبل به نمایش گذاشته شد بود. بیشتر این فیلم های برگزیده از صفحات وب چنل های تلویزیونی استفاده کرده بودند. بعضی از استودیو ها پا را فراتر گذاشته اند و از صفحات اجتماعی مانند تویتر استفاده میکنند. ما اولین تریلیر را برای جی جی ابرامز سوپر ۸ که ابتدا در تویتر به نمایش گذاشته شد به یاد می آوریم. اضافه تر از پیش نمایش ، اپیسود کامل رازینگ هوپ بود که بصورت مستقیم در تلویزیون تویتر در سپتمبر گذشته به نمایش گذاشته شد.

فیلم ها را معمولا میتوان به این صورت تماشا کرد بخصوص فیلم های کوتاه را که راحتتر و سریعتر میتوان بصورت آنلاین دید، چون این فیلم ها بطور معمول کمتر رو پرده سینما بجز نمایشگاه ها و جشنواره های فیلم میروند. در سال ۲۰۰۷، وس اندرسون فیلم کوتاهش هوتل چوالییر را به نمایش گذاشت، بعنوان مقدمه ای برای فیلم دارجلینگ لیمیتد. 

 فیلم سازان انکس همچنین از پخش آنلاین فیلم برای اکران فیلم خودشان سود میبرند، فیلم های کوتاه و یا مجموعه وب ، راهی برای داخل شدن به فستیوال فیلم است. در این هفته مارک کوسزیوسکی یکی از اعضای قدیمی صفحه ما، کسی که فیلم انکس را برای اکران فیلم  کوتاهش فالینگ، انتخاب کرده در مورد تصمیمش میگوید : من احساس میکنم با حمایت فیلم انکس در طول سالهای گذشته تنها حق آنها میباشد که فیلمهایم را به نمایش بگذارند. فالینگ داستان یک رودررویی غیر منتظره بین هاری و لیزا که هر دو در یک زمان تصمیم پایین پریدن از روی ساختمان را داشتن نشان میدهد. هم اکنون آیا آنها باید با هم بروند یا نه ؟ فیلم جدید مارک چیزی بین دراما و کمدی است، با دو هنرپیشه اصلی که نقش شان را بصورت موفقانه اجرا میکنند، این یک فیلم برداری زیبا با کامره رد اسکارلت در یک روز در لندن است. ساخت ویدیو و ورژن آن با کامنتهای دایرکتر در هفته های پیش روی در دسترس خواهد بود، که همیشه به با ارزش تر کردن محتوای فیلم و کار گروه کمک کرده است.

فیلم انکس به پخش فالینگ که در این هفته در صفحه اجتماعی آنلاینش خواهد پرداخت، به موازات آن مارک دارای یک صفحه فیلم آنلاین خواهد شد. او به تبلیغ درباره فیلمش در صفحه شخصی فیس بوکش و صفحه ای مربوط به تلویزونش و تویتر خواهد کرد.شما را به تماشای فیلم و ارائه نظریات تان در مورد آن دعوت میکنیم.

 

  : در مورد فیلم ها و سری های دیگر وب که در فیلم انکس منتشرشده و یا بزودی انتشار خواهد یافت بیشتر بدانید    

Ouroboros by Alex Nakone last December, and the web series Persephone by Lisa Stock next month.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160