الهام افسانه ای برای پرسفون

Posted on at

This post is also available in:

بعضی وقت ها فلم که روی آن کار میکنم تا زمانیکه آنرا ویرایش نکنم بصورت درست شکل و ساختار نمیگیرد.از طرف دیگر پیش می آید که پیش از اینکه کدام تصویری از چیزی را ببینم دیدگاه او در ذهن من شکل میگیرد. در پرسفون (Persphone) تا اندازه ای هردوی این حالات نقش داشته است.

در اوایل تعداد کارهای فتو شاپی(Photoshop)  شخصیت ملکه آهوها (deer queen) را انجام دادم و واقعا این کار را دوستش داشتم.  بیشتر از رنگ و سایه توجه من روی نور و تاریکی در جهان تاریک وبی روح سایه ها بود.

در قسمت دوم برای نخستین بار جهان اموات به تصویر کشیده شده است. آنرا در ریزش باران و وزش باد به تصویر کشیده ایم و در زمینه آن یک آسمان روشن قرار دارد. باران بشکل عجیبی به تصویر کشیده شده بود, نور خیره کننده ای از پشت ابرها در فضای طوفانی میدرخشید. به اساس برنامه به اطراف نگاه کردم, به عوض دیدن رنگهای که باران در خود ایجاد میکند به یک سری رنگ های روشن و تاریکی برخوردم.

در زمان ویرایش فلم بازی اصلی را شروع کردم. سازمانهای کاکتیو فلم (Cocteau film)و برادرز کوی(Brothers Quay) را دوست دارم چون آنها جهان واقعی را با تارنماهای آشنای خود به تصویر میکشند و تعداد بشکل سایه ای و خط دار ایجاد میشود. من میخواهم که جهنم بشکل یک تجربه ناعادلانه ای برای پرسفون(Persephone) و بینندگاه آن درآید.

این عبارت را همیشه دوست داشته ام," آسیاب های خداوند چرخش را شروع میکنند." این به این مفهوم است که کار برای باز کردن سرنوشت مردم جریان دارد و این حثی موضوع اساسی جهان اموات و ساکنان آنرا تشکیل میدهد. بنابراین ما سایه یک آسیاب بزرگ را میبینیم و صدایش را میشنویم که حضور غم را در سیطره خود دارد. در قسمت نخست, جهنم, پرسفون(persphone) را با استفاده از آب به جهان اموات میکشاند. این یک زندگی جبری است. این آسیاب را قدرت میبخشد و آنرا توسعه میدهد. شما در این مجموعه آبشارها, جویبارها و باران را خواهی دید.

در بالا کری ان(Carie Anne)  پرسفون/ملکه آهو را شکار میکند.

برای اینکه این موضوع را به تصویر بکشم, از تصویر اب و سایه که بشکل موج در آسمان جهان اموات حرکت میکند استفاده کرده ام. در این تصویر همه ابرهای سیاه, سایه ها, و روح ها حافظه خود را از دست داده اند و پرسفون(Persphone)  آنها را در یک فضای غیر قابل سکونت میبیند. او تلاش فرار از آنها را میکند تا به خانه برگردد.

قسمت های دوم و سوم این مجموعه تا آخر آگست (اوت) در تارنمای فلم انکس بشکل آنلاین وجود خواهد داشت.

لیسا



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160