آیا واقعا شما میتوانید از نوشتن بلاگ مفاد حاصل کنید ؟

Posted on at

This post is also available in:

کمترازیکسال پیش،به نوشتن بلاگ برای فیلم انکس شروع کردم، صفحه رسانه ای فیلم انکس، کمپانی که وب سایتش را بعنوان سکوی برای فیلم سازان مستقل قرار داده تا کارشان را به همه نشان دهند. تا جایی که من مقاله ای منتشر نکرده بودم - روی کاغذ و یا آنلاین - نمیدانستم که چه بنویسم. بحرحال نداشتن تجربه در این بخش من را از استرسی که نویسندگان هنگام نوشتن دارند رها ساخت، و ازاینکه در این بخش شیرجه بزنم لذت میبردم. از طرف دیگر من چیزی برای از دست دادن نداشتم. این همان چیزی بود باعث شد شروع به نوشتن بکنم.

من هیچ وقت خودم را یک وبلاگر خوب نمیدیدم. من سالهای دوران لیسه رفتنم را بخوبی بیاد دارم، خودم را از امتحان نجات میدادم،  میدانستم با انشایی که مینویسم جرات نگاه کردن توی چشمهای استادم را ندارم. بطور یقین کارم بد نبود. من میتوانستم موضوع را پیدا کنم و درباره آن بنویسم و غلط های املایی را در آن پیدا کنم. بحرحال کار من قابل پیشبینی وبی حاصل بود، ونداشتن خلاقیت نویسندگان خوب با داشتن آن خوانندگان را مجذوب خود میکنند. در سه کلمه کوتاه من خسته کنند بودم. یکی از مشکلات دیگرم این بود که انگلیسی برایم زبان دوم بود، بنا مجبور بودم با مشکلاتی که ناشی از نداشتن مهارت در زبان انگلیسی بود کنار بیایم. خوشبختانه، من فکر در مورد اینکه نمیتوانم بنویسم را از سرم دور کردم، و شروع به تمرکز روی چیزهایی کردم که معتقد بودم میتوانم انجام دهم. چه اتفاقی میخواست برای من بیفتم ؟ فوقش کاربران بلاگم را نمیخواندند. فکرش هم مرا به خنده می آورد. و من شروع کردم. 

 

 

به من باور کنید ، اگرمن برای نوشتن بلاگ بتوانم دستمزد بگیرم ،شماهم میتوانید. همه آنچیزیکه شما به آن نیازدارید پیدا کردن موضوعی برای صحبت در مورد آن است، چیزی که شما به آن علاقه دارید، وخوانندگان را علاقه مند کند. من بطور خاص به فعالیتهای فیزیکی، تحصیلات و حقوق زن در دنیا علاقه دارم، بنا اینها موضوعات مورد علاقه من است و برای نوشتن بلاگ علاقه مند میسازد. من در این بخشها صاحب نظر نیستم، فقط از اینکه نظر خودم را ارائه کنم خوشحال میشوم، امیدوارم این بتواند افراد دیگری را هم برای انجام این کار علاقه مند بسازد. بعد از اینکه شما موضوعی را که میخواهید در مورد آن صحبت کنید انتخاب کردید، وب سایتی را برای پست کردن بلاگهایتان انتخاب کنید، و آن را با همه شیر کنید. شما میتوانید در عین زمان از بلاگتان پول بدست بیاورید. فیلم انکس یک مثال زنده برای شما ست و این هم نشان فیلم انکس :


 

اگر شما یک نویسنده برای مجله فیلم انکس هستید، برای شما نمره بز ترتیب میشود، که بستگی به حجم ترافیک روی رسانه های اجتماعی دارد که شما میتوانید بوجود آورید. بعد از آن بلاگ شما بر اساس نمره ای که بدست می آورید مفاد حاصل خواهد نمود، بستگی به گردششما درفضای مجازی دارد. بعبارت دیگر، اگر نمره بز شما ۳۵ باشد، شما ۳۵ دلار برای هر بلاگ بدست می آورید. بنا نمره بز بیشتر به معنای مفاد بیشتر در هر بلاگ هست، که بطور واضح به معنای درآمد بیشتر در مقابل است. وبلاگ نویسانی که علاقه مند به انکس پرس هستند میتوانند با ایمیل فیلم انکس در ارتباط شوند

یک نمونه از نوشته خود را بفرستند و توضیح مختصری و دلیل اینکه میخواهند با فیلم انکس کار کنند را ارائه کنند.

وقتی که من به نوشتن شروع کردم، پیدا کردن پول بصورت آنلاین تنها مشغولیت ذهنی ام بود. من در مورد مهارتهای نوشتاری خودم متردد بودم و فکر میکردم که این کار راه به جایی نخواهد برد. بجای آن من ۵۰ مقاله نوشتم، و هنوز در حال بهتر کردم کارم هستم. من از اینکه یک نویسنده متوسط هستم خسته نشده ام، و هنوز معتقدم بلاگهای من مورد علاقه بسیاری ها نیست، اما از شیر کردن آنها در صفحه های اجتماعی خوشحال هستم، و اگر بتوانم کسی را حتی یک نفر پیدا کنم که به نوشته های من علاقه مند باشد کاریست بس بزرگ و امید بخش.

Giacomo Cresti

http://www.filmannex.com/webtv/giacomo

follow me @ @giacomocresti76



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160