تولید پوشاک در جنوب شرقی آسیا : ویتنام

Posted on at

This post is also available in:

 

از سال ۲۰۰۷ من و سید دیب به چین و هنگ کنگ حداقل ۴ بار در طول سال به قصد برقراری روابط تجاری قوی با کارخانه های پارچه بافی آسیا و دفترهای مشتریان در آسیا سفر کردیم. 

و هم اکنون بعد از ۶ سال من فکر میکنم ما به هدف خود رسیدیم، در حقیقت در بخش منبع پارچه کارخانه های بزرگی را با آدمهای بزرگی مانند یانگ سام کیم از کوریا، اقای موزارت از تایوان، خانم نری و تمام تیمی که برایش کار میکنند. من میتوانم بگویم که آنها سخت تلاش میکنند و آشنایی کامل با همکاری متقابل با مشتریان آمریکایی خود دارند.

در کارخانههای جهانی پوشاک ما واقعا از کاربا کارخانه چرم توینسیتی، که مالک آن چینی بوده و تیمی عالی دارد لذت میبریم.

ریس، تامی، یکی از خوش اخلاق ترین افرادی می باشد که شما میتوانید در گونگژو پیدا کنید و همیشه روی کارهای جدید کار میکند تا نیازهای دائم ما را در بخش فروشات فراهم آورد.

من میتوانم بگویم که ما خوش شانس بوده ایم که با این افراد آشنا شده ایم، و تشکر از روابط قوی که داریم و تلاش ما موفقانه بود. 

البته ما افراد زیاد دیگری را هم ملاقات نمودیم که آنقدر خوب نبودند، اما این بخش ازریسک که کار در ساحه بین المللی با فرهنگ متفاوت می باشد، با ذهنیت متفاوت و صحبت با زبان متفاوت ! !! موانع ارتباطی یکی ازبزرگترین مشکلاتی است که ما با آن بارها و بارها مواجه  بوده ایم و وقتی که توضیحی برای آن وجود نداشت، بخش دیگر آن باید زمان خواهد بود : این چین است


بحرحال ما به نقطه ای رسیدیم که به فرصتهای جدید نگاه کردیم و از طریق همکار کوریایی من آقای کیم، ما قادر بودیم تا خانم جسیکا لی مدیر عمومی پوشاک هیونجین را ملاقات کنیم، کارخانه کوریایی در هو چی مین ویتنام.

 

هر دو کمپانی کوریایی هستند و خیلی زود نیازهای مشتریان ما را مانند برطرف کردند، در آپریل ما همه در ویتنام برای ملاقات با دو کارخانه مد کووینا و پوشاک هایوینا که در حدود ۳۰۰۰ کار در بخش ساخت جاکت و لباس های نرم و سویت کار میکنند رفتیم.

نیاز برای توسعه کار در خارج از چین بخاطر ازدیاد معاش کارکنان حداقل ۱۵درصد ونیازهای ثانویه بازار چین برای بازار صادرات، می باشد، تشکر از توسعه بازار داخلی آنها..

آسیای جنوبی شرقی هم اکنون در حال توسعه اقتصاد خود مانند چین ۱۰-۱۵ سال پیش میباشد، خوشبختانه  در بازار داخلی اشان قیمت مواد بصورت کندتری افزایش پیدا میکند، اما بازار مانند چین توسعه یافته نیست، آنها باید انگیزه بیشتری برای صادرات کار خود داشته باشند تا رشد داخلی را افزایش دهند.

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160