گرفتار شدن انسان های معمولی

Posted on at

This post is also available in:

 

من درکشوری زندگی میکنم که کلا برای یک مرد ممکن است که به آرزوهایش برسد اگر فقط سخت کار کند  

 

آیا ممکن است ؟

 

این برای جو اسمیت ممکن است که با یک دختر با شرایط عالی ازدواج کند، ۲ یا ۴ بچه داشته باشد، و خانه ای زیبا با حصار سفید رنگ که داستان زندگی را ازژنده پوشی تا ثروتمندی برایتان بازگوکند؟  شاید این داستانها طوریکه بنظرمیایند زیاد اتفاق نیفتند. 

 

رکود اقتصادی اخیر نه تنها میلیون ها شهروند آمریکا را خانه نشین کرد، بلکه آنها را ناامید نیز کرد. افراد واجد شرایطی که در تلاش تهیه غذا برای خانواده هایشان می باشند. در حالیکه ۳ میلیون شغل دوباره ایجاد شد، کشور ما هنوز راه دوری برای رسیدن به وضعیت قبلی دارد. 

 

همچنین بازار خانه سازی دچار رکود شده است. سرمایه گذاران در این زمینه متحمل ضرر هنگفتی شده اند چون ارزش خانه هایشان پایین آمده است، و همچنین خریداران خانه توانایی خرید خانه را بخاطر اینکه نمی توانند قرضه بگیرند از دست داده اند. بنا حصارهای سفید را فراموش کنید. من فکر میکنم یک آدم معمولی از داشتن خانه ای با هر نوع حصاری خوشحال خواهد شد. 

 

بنظر می آید که سال ۲۰۱۳ نظر به چند سال گذشته سالی امیدوار کننده باشد، من نمیتوانم کمکی در این زمینه بکنم و در تعجبم از اینکه طبقه متوسط جامعه فرصتی را برای استراحت پیدا کرده اند. شاید زیاد مطمئن نیستم چون در طبقه متوسط قرار دارم، و من براستی چیزی برای شکایت کردن ندارم چون من و همسرم هر دو شغل و خانواده خوبی داریم. بحرحال این من را کنجکاو میکند که هنوز افراد پولدار در آمریکا با وجود رکود اقتصادی زندگی خوب دارند. و رویایی که مابقی آمریکایی ها دارند زندگی مجلل درپلیزانتویله آمریکاست.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160