مصاحبه با نااومی کرستی, مدیر سازمان فیشن فلم

Posted on at

This post is also available in:

نوشته از: ایلین دونیگو دی فرانس Eileen Doñiego de France 


بازیگری و نقش آفرینی هنری پیشه الیشا سلور استون(Alicia Silverstone) اهمیت آزادی و سرگرمی های سرکش و آزاد را برایم آموزاند. هر طوریک میخواهید زندگی کنید. لنا دل ری(Lana Del Rey) نیز این موضوع را در یک قطعه شعرش به تصویر کشیده است. حس ماجراجویی چیز تازه ای نیست. سالهاست که در موردش مینویسند و آنرا میجویند, اما هرگز کهنه نمیگردد. بخاطر عشق خود, شما زندگی خود را به دست میگیرید و آنرا به باد میسپارید.


عکاس و فلمساز با استعداد نااومی کرستی(Naomi Christie) در آخرین فلم خود بنام علاقه به سفر(Wanderlust) چنین موضوعی را به تصویر کشیده است. در این فلم.  دو دوست رخت های خود را به شکل و طرح رخت های کوچی ها(کولی ها)  در می آورند. آنها خود را در حالت جدید, دوستی های جدید, صحنه های جدید و از همه مهمتر برای هر ماجرا خود را با ابزار جدیدی میابند.
آقای نااومی کرستی با فلم جادویی اش ما را متعجب ساخت. 



شبکه تلویزیونی مودل: با چی انگیزه ای فلم علاقه برای سفر(Wanderlust) را ساختید؟


نااومی کرستی: انگیزه من نتیجه علاقه وافر من به ماجراجویی است. علاقه قوی ای به فضای باز و بهره برداری از آن دارم, طوریکه در این فضا دو دختر زیبا مرتب موقعیت عوض میکنند.


شبکه تلویزیونی مودل:آیا هرگز با ایستادن سر خیابان و با خودروی دیگران مسافرت کرده اید و یا با دوستان خود دست به یک سفر زمینی هیجانی زده اید؟


نااومی کرستی: تعداد کمی سفر زمینی داشته ام . هیچ وقت با خودروی دیگران بشکل رایگان سفر نکرده ام, اما دوستان شجاعی داشتم که چنین سفرهای را تجربه کرده اند.


شبکه تلویزیونی مودل:چی اندازه وقت خود را در کار خود به حیث یک تصویربردار, کارگردان و بصورت کل برای ایجاد موضوعی گذاشته اید ؟ چی چیزی شما را انگیزه داده است؟


نااومی کرستی: هرچیزیکه مرا انگیزه دهد و یا بر من تاثیر بگزارد, در کار من به تصویر کشیده خواهد شد. همیشه یک علاقه سیرناپذیری در کسب, مستندسازی و ایجاد موضوع های فوق العاده  بویژه در نویسندگی و عکاسی هست. تلاش برای ایجادگری محور زندگی مرا میسازد.  همه چیز برایم با یک احساس عاشقانه ای بحیث یک کنش انسانی, انسان آزاده و در یک حس زنانگی, الهام بخش است. 



شبکه تلویزیونی مودل: بجز از نمایش هیجان انگیز توانایی های, طرح های فیشن و موقعیت ها نیز در این فلم بسیار برجسته بود. از چند موقعیت در این فلم استفاده کرده اید؟چگونه این موقعیت ها ار انتخاب کرده اید؟ چند روز تصویربرداری آن وقت گرفت؟


نااومی کرستی: وقت زیادی نگرفت. از دو موقعیت شهری تصویر گرفتیم و در دو موقعیت در دره  سان فرناندو(San Fernando) در لس آنجلس(LA) و بقیه اش در منطقه مالیبو(Malibu) تصویر گرفته شد. عکاس ما  آقای آنتونی(Anthony)  و من یک روز در جستجوی مکان های تصویربرداری سپری کردیم, عکس گرفتیم و از آب و هوای لوس آنجلس لذت بردیم.


شبکه تلویزیونی مودل: این فلم شما با یک روحیه جوانی ساخته شده است. آیا این موضوع دلخواه شما برای فلم های تان است؟ دوست دارید روی دیگر چی موضوع های کار کنید؟


نااومی کرستی: جوانی و آزادی که از جوانی برمیخیزد همیشه برای من جذاب خواهد بود. هر چیزیکه این روح آزاد را مجسم کند دوست دارم.  دوست دارم که احساسات دست ناخورده و زیادی و دیگر انواع ارتباطات انسانی مانند عشق, شهوت, دوستی و غیره را تجزیه و تحلیل کنم.


شبکه تلویزیونی مودل: این مجموعه کاری شما چقدر بزرگ بود؟ چی معلومات را برای ایجاد این فلم داشتید؟


نااومی کرستی: تعداد کارمندان و هنرمندان ما در حدود بیست نفربودند. هریکی نقش خود را داشت. من با همکاری دستیار خود نویسنده, کارگردان و تصویرپرداز این فلم بودم.


شبکه تلویزیونی مودل: لحظه و لباس دلخواه شما در فلم کدام بود؟


نااومی کرستی: لحضه بر افروختن آتش در هوای آزاد را دوست دارم. برایم بسیار جذاب, خوش آیند و واقعی بود. لباس دلخواه من چیزی بود که میکایلا(Mikaela) با روسری هندی در روی تپه ریگی پوشیده بود.



شبکه تلویزیونی مودل:  برنامه بعدی شما چیست؟


نااومی کرستی: در کال کار روی یک فلم کوتاه هستم که بزودی بیرون خواهد آمد.  به امید یک فیلم فیشن تازه.


Watch WANDERLUST on Naomi's WebTV  ● NaomiChristie.com  ●  @NaomiChristie



 


 


 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160