مد و تجارت الکترونیکی - ازدواج با انتشار و چاپ دیجیتال

Posted on at

This post is also available in:

توسط : نیکوله تن 

 

در حدود یک ماه پیش،نت - ا - پورتر شروع به کار مجله اشان را اعلام کرد، تصحیح که درهردوورژن دیجیتال وچاپی موجوداست. این اتفاق عجیبی نبود، با اینحال، با در نظر گرفتن اینکه  نت - ا - پورتر با پیشینه کاری قوی در بخش مد ایجاد شده و شروع به کار نموده است، ناتالی مسینیت ویرایشگرمد درپوشش روزانه زنان و  تاتلر بوده است

اینتوسط کونده ناست که نقش مهمی در پلان بزرگ دیجیتال داشت وتوانست که کار را در جریان نگه داشته و در زمانی که صنعت چاپ در وضعیت خوبی نبود آن را موفق کند. ما پیش اعلام شد که شرکت بین المللی کونده ناست ۲۰ میلیون دالر را روی صفحه مجلل خرده فروشی خودخرج نموده است .

farfetch.com

 فارفچ موقعیت فوق العاده دارد و بوتیک های سراسر دنیا را به صورت دیجیتال برای مشتریان مد مانند خوانندگان مجله های ما و کاربران صفحه وب سایت به هم وصل میکند.. جاناتان مدیرعامل و افسر اجرایی ارشد سی.ان.ای . گفت که این کاری طبیعی برای کونده ناست است. سرمایه گذاری برای ایجاد بازارهای جدید بشمول ورژن جاپان خواهد بود.  این همچنین اولین سرمایه گذاری بزرگ در بخش فروشگاه های انترنیتی مد نیست.

 

 

در نومبر ۲۰۱۲، کمپانی همچنین برای اجاره رنوی سرمایه گذاری کرد، یک فروشگاه انترنتی که هدفش اجاره کالاهای طراحان برای عموم وهمچنین اجاره نت فلیکس برای مد می باشد. طوری که توسط جنیفر هایمن موسس آن در مقاله تجارت داخلیکه در نوامبر چاپ شد گفته شده : این یک شراکت است فراتر از سرمایه گذاری، این کار این امکان را به سازمان آنها میدهد تا از مزیتهای بازاریابی و فروشات بهتر استفاده کنند، و همچنین به مارک رن وی را به همه میشنا ساند. قبل از اینکه رن وی را اجاره کنیم، کونده ناست در مودا اپراندی سرمایه گذاری کرد، فروشگاه انترنتی که به شما اجازه میدهد تا مجموعه طرح ها را مستقیما از طریق رن وی سفارش بدهید.

الاس، گفته میشود که بسیار برای فروشگاه های انترنتی آسانتر است تا جزییات و غیره را به نمایش بگذارند. طوری که جوش استینکومب شریک تجاری کونده ناست گفت، برای تهیه کننده گان جزییات بسیار مشکل و هزینه بر است تا در بخش تبلیغات بخاطر لیست کالاها بصورت وسیع شرکت کنند. با داشتن برنامه اشتراکی و ایجاد راه هایی برای مردم برای خرید از مجله ها در وب سایت های ما از آنچه در لیست کالاهای ما وجود دارد متفاوت است. شاید کونده ناست یک سری اجراات مانند کاتالیزورهای دیجیتال را که برای سهولت بیشتر مراجعه کنندگان در خرید کالاها از طریق تحلیل درست شده انجام داده باشد. اخیراکونده ناست سری اصلی برنامه نویسی وب خود را شروع کرده است. این همچنین چیزی است که توسط دیگر کمپانی های چاپی مانند هیرست، صورت گرفته است که با ایجاد شبکه کابلی که توسط ان.بی.سی.یو جهانی درست شده و چنلهای مختلف یوتیوب را دارا میباشد. با این وجود ایده فراهم آوری جزییات بصورت دیجیتال هنوز توسط افرادی که در صنعت انتشارات کار میکنند مورد استفاده قرار میگیرد، مانند هارپرز بازار و جدیدتر از آن ریفاینری ۲۹ میباشد.

بنظر می آید که اضطراب اولیه که در بخش چاپ انتشارت ۴ سال قبل وجود داشت در حال بهبود باشد، بسیاری از خانه های چاپایده همکاری، شراکت با رسانه های مختلف را برای شناساندن مارک/ مجله خویش راتجربه کردهاند. و در آخر اینکه هیچکدام در دنیای چاپ و انتشارات از بین نرفته اند.

نیکوله تن

 

وگیوایتالیا فیلم فشن برای کونده ناستوگیوتوسط لوسا فینوتی :



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160