توزیع آنلاین فیلم برای مقدمه های طولانی تر و کارگردانهای جدید و فیلم های جدیدتر

Posted on at

This post is also available in:

مارچ و آپریل بهترین ماه ها برای بودن در نیویورک هستند، اگر شما بخواهید جدیدترین فیلمهای مستقل را ببینید. دیروز سری کارگردانهای جدید/ فیلم های جدید در مرکز اجتماعی فیلم لینکولن و موزه هنرهای مدرن برگزار شد. مانند ساندنس و اس ایکس اس دابلیو، کارگردانهای جدید/فیلم های جدید کارهای جدید فیلم سازان را به نمایش گذاشت. تفاوت در این است که این برنامه ویژه فیلم سازان جدید و مستقل را بیشتر و بهتر حمایت میکند. هم اکنون در ۴۲ امین سال، این سری کار بعضی از کارگردان های بزرگ را که ما میشناسیم به نمایش گذاشت، مانند پردو المودووار، اسپایک لی ، وونگ کاروای ، دارنارونوسکی ، کریستوفرنولانواستیوناسپیلبرگ

 

این برای من یک فرصت بزرگ بود تا کارهای فیلمسازان جوان راکه بتدریج موقعیت خودرادردنیای فیلمسازان مستقل تثبیت میکنند. من بویژه علاقه مند به دیدن برنامه فیلم های کوتاه از کشورهای مختلف بشمول ایتالیا، ترکیه و آمریکا هستم. بهترین بخش دایرکترهای جدیدسری های جدید این است که بیشتر فیلم سازان به Q& As  بعد از نمایش فیلم ها میپیوندند، بنا آنها در دسترس میباشند. من برای دیدن آنها بی قراری میکنم.

 

چیزه دیگری که من هنگام نمایش فیلم های متوجه شدم این بود که بیشتر فیلم ها بین ۶۰-۷۰ و ۷۰-۸۰ دقیقه بود. بطور معمول فیلم معمولی چیزی بین ۹۰ دقیقه است، وقتی این فیلم های کوتاه را دیدم که به پرده نمایش درآمده اند، من راحتی، امید و فرصت های خوب را در آینده فیلم های مستقل دیدم. شما فیلمی ساختید که فقط ۶۳ دقیقه است ؟ بعضی متخصصان شاید به شما بگویند تا ۹۰ دقیقه آن را ادامه دهید، و شما مجبور هستید تا بیشتر بنویسید و چیزی غیر معمول بسازید. بحرحال در مورد مدت فیلم خودتان نگران نباشید، فقط داستان خود را بگویید و بگذارید هر چقدر که میخواهد طول بکشد.


صحبت در مورد مدت فیلم، یکی از اهداف من در بهار جاری برای آوردن فرمت های طولانی تر در صفحه فیلم انکس است. من میخواهم تا فیلم های طولانی تر را ارین پیکس قرار دهم. بنا اگر شما فیلم ساز باشید و این را بخوانید، و اگر شما فیلمی بین ۱۰ الی۲۰دقیقهیا بیشتر دارید، آن را هم اکنون آپلود کنید. البته اولین چیزی که من به آن نگاه کردم وقتی که فیلم های موجود در فیلم انکس را دیدم، داستان و کیفیت کار در آن نمایان بود. اما من فکر میکنم توزیع آنلاین فیلم بهترین وسیله برای نمایش فیلمهای طولانی تر هست، و من میخواهم بهترین آن را بسازم.

 

 

 

آپریل بیایید، اینجا فرصتهای بیشتری برای شناخت فیلم ها و شرکت در جشنواره های فیلم میباشد. آخر هفته خوبی داشته باشید، و فیلم برگزیده روز جمعه من را برای فیلم انکس ببینید : 

 

 

 

 

من کارل هستم توسط جک تیو :

 

 

-- Eren



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160