پوشش آرایش : زنان در ساینس توسط ویدیو مربوط به زنان حتک حرمت شدند

Posted on at

This post is also available in:

 

 

 

سال پیش کمیسیون اروپا ویدیویی را منتشر نمود، " ساینس : این یک دختراست " علاقه مند بودند تا زنان جوان را به داشتن حرفه در ساینس علاقه مند کنند. ویدیو اشاره کرده بود که چگونه ساینس فقط به کشتن حیوانات و ساخت سلاح هسته ای نمی پردازد. او نشان داده بود که صنعت آرایشگری و مد نیز به دانشمند نیاز دارد. چه چیزی بهتر از یک زن دانشمند با موهای زیبا و دوست داشتنی، و آرایش عالی و هیکل مناسب خواهد بود ؟

 

اخیرا، بعضی ها با این نظر موافق نیستند. زنان حتک حرمت شده اند. و مطمئنا این مسئله اصلی نیست. جون گذشته یک ویدیو توسط فردی در یوتیوب منتشر شد و توضیح داد که ویدیو را بخاطر انتقادات بیش از اندازه از یوتیوب برداشته. بحرحال مسئله به اینجا ختم نمی شود.

 

هفته گذشته یک دانشمند زن کامنت گذاشته بود که اینآگهیازمدلهای دنیای فشن استفاده میکند که ژست های سکسی گرفته و با چیزهای علمی احمق بنظر میرسند. او بطور یقین چیزی در مورد علم نگفته و فقط زنی را نشان میدهد که در تلاش برای دانشمند بودن است.

 

در حالیکه همین کامنت دهنده او تلاش دارد تا مانند زنها لباس بپوشد، این ممکن است که زنان در ساحه کاری مردان از جنسیت خود بترسند. بجای خودنمایی وتلاش برای اینکه چه چیزی آنها را خاص میسازد، بسیاری از زنان میخواهند تا خود را با شرایط تطبیق دهند.

 

زنان در علم مانند جی.جی.برونپیشنهاد میدهند که مردانی که بر علیه ویدیو صحبت میکنند فقط کمی زودرنجهستند. اوتا جایی پیش میرود که بعنوان دانشجوی جوان بیاد می آورد داخل کمپانی های فشن بدنبال کار بوده است.

 

با انترویو با دختر او، لیلیان رودریکویز، برون سردرگمی خود را در مورد واکنشهای منفی که با آگهیهای تبلیغاتی روبرو میشود ابراز میکند. من متعجب شدم از اینکه شنیدم این همه مردم او را دوست ندارند و نمیخواهند که او را با لباس های زیبا در آگهی ها ببینند. 

 

نگرانی از واکنش های منفی باعث میشود که زنان را از واکنش های منفی در ویدیویی که زنان را بصورت دانشمند نشان میدهد بترساند، برون میگوید " خوشآمد گویی به خواهرانتان در علم کاری عالیست " .

 

این برای زنان بسیار مهم است که ایده برون را در مورد ویدیو بدانند. لحظه ای را برای دیدن فیلم و انترویو که توسط رودریکویز تهیه شده صرف کنید. فیلم زیر را ببینید و ایده خودتان را طرح کنید. برای ویدیو های بیشتر از زنان و دنیای مد، صفحه وب من را ببینید :

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160