جنیفر ریکاپ - فیلم های برتر، بودجه فیلم و تقویت رسانه های اجتماعی

Posted on at

This post is also available in:

وقتی که شما فیلم های کوتاه میسازید، انتخاب اینکه کجا فیلم تان را پخش کنید ممکن است مشکل ساز باشد. بیشتر کارگردانان میخواهند که فیلم اشان را به فستیوال تقدیم کنند، که معمولا به آنها اجازه نمیدهند که تمام فیلم را در عین زمان به نمایش بگذارند. بناء بعضی از آنها میخواهند فیلم های برتر را در صفحه توزیع آنلاین فیلم بصورت آنلاین قرار دهند. در آخرین ماهها، فیلم انکس توسط بعضی از فیلم سازان برای پخش فیلم های برترشان انتخاب شده است. الکس ناکونه فیلم کوتاهش به نام اوروبوروس را روی صفحه اش در دسمبر ۲۰۱۲ قرار داد، چون او گفت : فیلم انکس بهترین صفحه برای توزیع و پخش فیلم های کوتاه برای فیلم سازان مستقل است. زمان، پول و احساس زیادی برای ساخت یک فیلم هدر میرود، و این بسیار عالی است که فیلم انکس به فیلم سازان بابازگرداندن بخشی از پول کمک میکند تا فیلم بعدی خود را تهیه کنند. لیزا استاک همچنین اولین اپیسود خودش را به نام پرسفونه در ماه دیگر به صورت ویژه در فیلم انکس به نمایش خواهد گذاشت. 

 

دیروز، برای مدت زیادی مارک کوسزیوسکی کاربر فیلم انکس، اعلام کرد که فیلم انکس را برای نمایش فیلم کوتاهش فالینگ انتخاب کرده است، همچنین اضافه کرد که : با حمایت فیلم انکس در طول چند سال گذشته، این فقط حق آنها خواهد بود تا فیلم را نمایش دهند. مارک صفحه وب تی وی خود را آپدیت نموده است که در آن بلاگ های معمول را در مورد کارهایش برای آپدیت نگه داشتن مراجعه کنندگان  در صفحه خود تا تهیه فیلم های بعدی را آپلود میکند. بعنوان عضو فیلم انکس و کارگردان فیلم فالینگ، اندرسون وست، او همچنین فیلم "پیغامی از روشنایی"رابرای تشویق دانش آموزان به حرفه فیلم سازی تهیه کرده است.

فالینگ هفته بعد در صفحه تلویزیونی مارک خواهد بود و منتظر این فیلم در کار رسانه های اجتماعی هستم.

 صحبت راجع به فیلم سازان ما، و تویت در مورد ارین پیک امروز جک تیو را آماده ساخت چون او میخواهد که صفحه اش برگزیده شود. جک تیو روی سری تلویزیونی کار میکند که قرار است در بهار ساخته شود، با تعدادی زیادی ویدیو و مطالب بلاگ و نمره بز اسکور بیشتر چیزی که او علاقه دارد تا برای بدست آوردنش به رقابت بپردازد. او ولاگ را برای معرفی پروژه شروع کرد و به آپدیت کردن ویدیو روی صفحه وب خود ادامه میدهد. برای به لیست درآمدن در آرین پیک و پیشرفت در صفحه اجتماعی فیلم انکس راهی برای جک خواهد بود تا سری وب خودش را پشتیبانی مالی کند. ارین پیکس، آغاز جدید؟

 

برای متباقی مطالب جدید، تریلیر سین ساید را داریم، فیلم کوتاه وحشتناک توسط میگویل انجیل فونت بیسیر، بهمراه فیلم پشت صحنه آن، همچنین چند بخش انیمشن ازطرف جیف چیبا استیارنز، و ویدیوهای مختلفی از وب تی وی اردوی آمریکا و وب تی وی نیروی دریایی آمریکا قرار داده ایم.

 

و هر هفته، خبرنامه صنعت در مورد جشنواره فیلم در آپریل و رقابت نیو واین که توسط فیلم تریبیکا و مجله هفتگی فیلم انکس در مورد ساخت بودجه تقویت فیلم ها را تهیه میکردم. من همچنین انترویو جدیدی را بصورت بلاگ در بخش رسانه اجتماعی فیلم سازان قرار دادم، این دفه با میگویل انجل فونت بیسیر و مجله در مورد پیام ویدیویی ایگناسیو رویز الواریز برای دانش آموزان افغان که به فیلم سازی علاقه مندن قرار دادم.

 

شروع هفته خوبی در بهار جدید داشته باشید.

 

جنیفر



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160