کی به رسانه های اجتماعی نیاز دارد ؟ همه ؟ مطلقا همه

Posted on at

This post is also available in:

 

دنیای رسانه های اجتماعی فقط یک کلیک با شما فاصله دارد. ما آن را روزانه استفاده میکنیم از غذایی که استفاده میکنیم تا عمیق ترین تفکراتی که در یک کاربر گمنام بوجود می آید. از جایی که ما این راه پرپیچ و خم را دقیقه به دقیقه پست کردیم، ما بندرت اهمیت نقش این ابزار را که مورد استفاده ملت ماست، افراد را به راههایی که قبلنا توانمندی آن را نداشتند سوق میدهد.

 

شکایت کنیم ؟ تویت کنیم. سئوال داشته باشیم ؟ در فیس بوک کامنت بدهیم و برای جوابی سریعامیدوار باشیم. کمپانی ها از این سایتهای برای مقاصد خودشان استفاده میکنند، برای داشتن رابطه بیشتر با مشتریانشان.

 

یکی از این تجارت پیشه ها، دیزاینر مد و موسس فرانک اند لو، میکاییل جارولا، در مورد استفاده رسانه اجتماعی و اهمیت آن در رابطه با کاربران صحبت کرد. چیزی که با استفاده ساده از اینستاگرام شروع شد و به آرزوی داشتن فالورزهای بیشتر از طریق عکاسی، دانشش را با صرف زمان و دقت بیشتر وسعت داد، چیزی که جارولا در ویدیو پایین نوشته است. وقتی خطوط مد پدیدار میشوند -- خطوط بچه ها و غیر آن -- شما بندرت در مورد تلاش ، بی خوابی ها و پلان های طولانی مدت و آرزوهای واقع بینانه از یک تجارت پیشه جوان که با پس اندازی که داشت دست به قمارزد. جارولا بطور دقیق این را در یک کلیپ ۱۱ دقیقه ای توضیح داد، نظر به نیازی که به داخل کردن رسانه اجتماعی در قرن ۲۱ ام بود و بطور مطلق با فداکاری. به این می ارزد که تلویزیون را خاموش کنید و به تماشای کلیپ بپردازید.

(  من ممکن است که هیچ سیبزمینی نداشته باشم،اما چیزهایی که فرانکولودارند واقعا صاف وشیک است. شاید چیزی برای کودکش وقتی تولد ۴ سالگی اش در نوامبر بود خریده باشد )

 

 

اگرشما بجای جومیبودید که هر روز در تلاش خرید و جاروجنجالکردن ویا تجارت پیشه میبودید، کی میخواست که در مورد محصولات شما و رابطه شما با مصرف کنندگان کار کند، رسانه اجتماعی در اختیار شما و بدون هزینه است. چرا مستقیما در آن شیرجه نزنیم ؟ همچنین راههایی وجود دارد که از ابزاری که داریم سو استفاده کنیم ( و آن بحثی جداگانه است --) برای دستیابی به معلومات باید کمی رنج بکشیم، حداقل در ایده متواضعی که دارم. ارابه رسانه اجتماعی -- تویتریا تامبلر، فیسبوک یا فوراسکویر -- ارزش این را دارد که داخلش شوید اگر تا بحال عضو نیستید. خودتان را کش بدهید، قولنج ها را بگیرید، انگشتانتان را روی کیی بورد بگذارید و آماده شوید. این وقتی است که عضو شویم و کلی وقت را در اینترنت بگذرانیم. بیایید برویم .

 

 

عنوان ممکن است کمی گمراه کننده باشد. عموجورج ممکن است که برای قرار ملاقات خودش با دکتر به رسانه اجتماعی نیاز نداشته باشد و ساعت ۹ شب به رختخوابش برود. بله بطور یقین او میتواند این کار را بکند ! اما منظور من دنیای تجارت است، هر کسی نیاز دارد که در قطار رسانه اجتماعی سوار شده و از مزیت های آن که بدون هزینه بوده و به آسانی بدست می آید استفاده کند.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160