توسعه و نقش رسانه های اجتماعی

Posted on at

This post is also available in:

پیش از پایان دانشگاه, نه در تویتر حضور داشتم ,نه در لنک ان(Linkedin) و نه در هیچ رسانه اجتماعی دیگری, فقط نتایج ورزشی را با استفاده از گوگل میگرفتم. اما حالا در با گذشت  حدود سه سال از آن زمان, بیش از یازده هزار پیام در حساب خود دارم و نزدیک به 150 پیوند در لکن ان(Linkedin)  و صفحات دیگری مرتبط با فلم های مشهور خود در سیستم جستجو دارم.

به اساس علاقه که به انکشاف کارهای خود در دانشگاه استافورد شایر(Staffodshire)  داشتم, و ارتباطات که در این صنعت ایجاد کردم, کارم در رسانه های اجتماعی رشد کرد. رشد کاری من در رسانه های اجتماعی تویتر, تمبلر(Tumblr) , ویمیو(Vimeo) , فلم انکس(Film annex) وغیره برای نمایش کارهای من و پذیرش کارهای من توسط جشنواره های فلم حیاتی بودند.

آخرین نمونه استفاده از رسانه های اجتماعی برای انکشاف کارهای من دریافت یک شرح خلاقانه ایست که در یک جشنواره فلم انتخاب شده است و در موردش یک بلاگ نوشته شده است. 

Blog Link - http://www.filmannex.com/posts/blog_show_post/a-creative-interpretation-selected-for-portobello-film-festival-2013/67337

 

بعدا در این مورد با من  تماس گرفتند تا در مورد موفقیت اخیر مصاحبه کنند. 

http://www.stokesentinel.co.uk/Film-festival-date-Tom/story-19649709-detail/story.html

این داستان به یک نشست رسانه ای در دانشگاه من در مورد این خبر کشیده شد.

http://www.staffs.ac.uk/news/staffordshire-graduate-heads-to-london-film-festival.jsp

 دانشگاه استافورد شایر (Staffordshire) آنرا در در تویتر گسترش داد تا به بازدیدگنندگان جدید برسد و نمونه های از آنرا در پایین ببینید.

این نمونه نشان میدهد که چگونه یک بلاگ فلم انکس میتواند با استفاده از رسانه های اجتماعی بشکل بیش از انتظاری گسترش یاد و به خبرها و ویدیوها راه یابد.

رسانه های اجتماعی میتوانند بصورت بسیار خوبی علاقه مندان را جذب کنند و ازدحام روی اثری که ایجاد کرده اید را نگهدارند. در جهان فن آورانه امروز این نقش رسانه های اجتماعی برای من حیاتی است. هر اندازه که بیننده بیشتر و توسعه بیشتری برای اثر کاری شما وجود داشته باشد به همان اندازه رسانه های اجتماعی بازدیدکننده بیشتری را فراهم میکنند.

 پس بیایید درونمایه ها را در هر شکل و اندازه ای که هستند اشتراک گذاری و باز اشتراک گذاری کنیم و آنها را توسعه دهیم. مردم را با کاربرد رسانه های اجتماعی از صدای خود با خبر بسازیم.

سپاس از اینکه خواندید.

تام(Tom)  



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160